۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۶۱۳۹۲
قربان رعیت خبر داد؛

خدمت‌رسانی موکب‌ها به عزاداران حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت/ پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر در دهه امامت و ولایت

خدمت‌رسانی موکب‌ها به عزاداران حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت/ پذیرایی از ۲۵۰ هزار زائر در دهه امامت و ولایت
مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت از ارائه بیش از ۲۵۰ هزار خدمت توسط ایستگاه‌های صلواتی به زائران حرم مطهر بانوی کرامت در دهه امامت و ولایت خبر داد.

غلامرضا قربان‌رعیت طی گفت‌وگویی با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم گفت: طبق سنوات گذشته در دهه اول محرم مواکب مختلفی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا می شود که بتوانند خدمات مختلفی را به زائران و عزادارن حرم فاطمی ارائه دهند.

قربان رعیت افزود: موکب اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت هر روز عصر در صحن حضرت جواد الائمه(ع) از زائران پذیرایی خواهد نمود.

وی افزود: موکب الحوراء الزینب شهرستان شوشتر نیز روزهای تاسوعا و عاشورا به مدت دو روز در صحن حضرت جواد الائمه(ع) مستقر خواهد شد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: موکب زینبیون مدافعان حرم پاکستانی نیز از ۵ محرم تا عصر عاشورا با ارائه میان وعده صبح و عصر در صحن جواد الائمه(ع) فعال خواهد شد.

وی ادامه داد : چایخانه های حضرتی حرم مطهر نیز در صحن‌های جواد الائمه(ع)، مسجد اعظم و پیامبر اعظم (ص) در طول دهه محرم فعال است و به زائران خدمت رسانی می کند.

قربان رعیت یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای تاسوعا و عاشورا مواکب مختلف دیگری نیز به مرور مقدمات استقرار خود را فراهم خواهند نمود و در صحن‌های مختلف حرم مطهر بانوی کرامت خدمت رسانی خواهند کرد.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به خدمت رسانی ایستگاه صلواتی در دهه امامت و ولایت خاطرنشان کرد: در این ایام نیز ایستگاه های مختلفی در حرم مطهر بانوی کرامت مستقر شده بودند که در مجموع به بیش از ۲۵۰ هزار زائر خدمت رسانی نمودند.

ارسال نظرات