۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۶۰۸۵
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(17)؛

عضو مجلس خبرگان رهبری: مقام معظم رهبری امام گونه حوادث بعد از انتخابات را مدیریت کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام افرادی که دارای وجدان هستند تصدیق خواهند کرد که هدایت ها و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، نظام را در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان حفظ کرده است.
نشست دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم سید حاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش ولی فقیه در کشور و انقلاب اسلامی، رمز موفقیت و پایداری انقلاب را حضور ولایت فقیه در راس حکومت دانست و گفت: با حضور ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) در ایران، کشور ما مورد عنایت پروردگار و امام عصر (عج) است و امروز این لباس به قامت مبارک حضرت آیت الله خامنه ای دوخته شده است.

وی با تجلیل از درایت، تدبیر و تیزهوشی و بصیرت فوق العاده مقام معظم رهبری در عبور دادن کشور از گردنه و بحران ها ابراز داشت: امروزه به جهانیان ثابت شده است که رهبری در برابر تهاجمات همه جانبه دشمنان کشتی انقلاب را با تدبیر الهی خود به ساحل امن و آرامش هدایت کرده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام گونه حوادث و فتنه ای بعد از انتخابات را مدیریت کردند از حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان امام خمینی (ره) دوم یاد کرد.

وی بیان داشت: تمام افرادی که دارای وجدان هستند تصدیق خواهند کرد که هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری بوده است که انقلاب و کشور را در برابر تهاجمات همه جانبه دشمنان حفظ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حاتمی تصریح کرد: من به سهم خودم همیشه دعاگوی مقام معظم رهبری هستم و معتقدم تمام حرکات، تدابیر و هدایت های معظم له بسیار خوب بوده است و باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

وی حضور ولی فقیه را سد محکمی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب دانست و گفت: امروزه شیاطین غرب و شرق و توطئه گران داخلی برای ضربه زدن به انقلاب دست به دست هم داده اند اما با وجود ولی فقیه در راس حکومت راه به جایی نخواهند برد و لحظه به لحظه عنایت خداوند به این کشور نمایان تر می شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: گرچه شیاطین مدام در حال توطئه و نقشه چینی علیه انقلاب هستند ولی امروز، مردم ما بصیر و آگاه هستند و وحدت خود را حفظ کرده اند و انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حاتمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد خواص بی بصیرت اظهار داشت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تاکید داشتند برخی از خواص و نخبگان ما در فتنه های اخیر قدم هایشان لغزید و نتوانستند بخوبی از پس وظیفه خود بر آیند.

وی در پایان گفت: این انقلاب با تدبیر، درایت و هوشمندی فوق العاده حضرت آیت الله خامنه ای با قدرت راه خود را ادامه می دهد و خداوند نیز حافظ و نگهدار نظام است./924/ت302/ج

ارسال نظرات