۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۰۷۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مداحان و شاعران اهل بیت قدر و منزلت نظام اسلامی ایران را تبیین کنند

مداحان و شاعران اهل بیت قدر و منزلت نظام اسلامی ایران را تبیین کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مداحان و شاعران اهل بیت(ع) قدر و منزلت نظام اسلامی ایران را برای مخاطبان خود بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در آیین چاووش خوانی ماه محرم مداحان و شاعران اهل بیت(ع) شهرستان کاشان گفت: دستگاه جبار معاویه از شعراء و علماء سوء برای سامان دادن به حکومت خودش استفاده می‌کرد.

وی افزود: خداوند در سوره ممتحنه می‌فرماید، اگر کفار بر ما مسلّط شوند به اندازه توان شان اهل ایمان را اذیت می‌کنند. 

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مداحان و شاعران اهل بیت(ع) بعد از مدح قرآن و اهل بیت(ع)، قدر و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که استمرار ولایت اهل بیت (ع) است را برای مخاطبان خود بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اگر کسی نسبت به انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد مانند این است که در زمان امام باقر(ع) و امام صادق(ع) و ائمه اطهار(ع) هیچ مدحی برای ائمه نگوید و نسبت به حکومت ایشان بی تفاوت باشد. 

وی با اشاره به اینکه مداحان باید به ذاکری اهل بیت(ع) افتخار کنند، افزود: روحانیون، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آیینی وظیفه بسیار مهمی در انتقال فرهنگ عاشورا به نسل جوان دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم اخلاص در عمل مداحان اهل بیت(ع) در ایام محرم و صفر اشاره کرد و گفت: عزاداری با اخلاص و بدون ریا برای حضرت سیدالشهدا(ع) همیشه ماندگار است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات