۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۶۰۵۸

نام نویسی اینترنتی امتحانات شفاهی حوزه علمیه قم بیستم اسفند آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسوول امتحانات شفاهی حوزه علمیه قم از نام نویسی دوره سوم امتحانات شفاهی طلاب از بیستم اسفندماه خبر داد.
رايانه و اينترنت
حجت‌الاسلام نظری، مسؤول امتحانات شفاهی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نام نویسی دوره سوم امتحانات شفاهی حوزه علمیه از بیستم اسفندماه آغاز می‌شود.

وی افزود: طلابی که در این دوره نام نویسی می‌کنند امتحانات آن‌ها در فروردین و اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که یک ماه قبل از برگزاری امتحان شفاهی طلاب از طریق سایت معاونت آموزش به نشانی http://www.howzeh-qom.com اقدام به نام نویسی می‌کنند.

حجت‌الاسلام نظری خاطر نشان کرد: نام نویسی امتحانات شفاهی هر دو ماه یکبار انجام می‌شود که در هر دوره حدود 3800 نفر می‌توانند نام نویسی نمایند.

وی یادآور شد: در هر روز هشتاد نفر در امتحانات شفاهی شرکت می‌کنند و براساس این برنامه هر روز 150 درس امتحان شفاهی برگزار می‌شود.

مسؤول اداره امتحانات شفاهی حوزه علمیه قم اظهار داشت: امتحانات شفاهی از پایه‌های 3، 6، 7، 9، 10 و درس خارج است که بیشتر متقاضیان از پایه‌های ششم و هفتم هستند.

وی ادامه داد: دوره‌های امتحانی که هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود افزون بر 3800 نفر حدود 200 نفر به صورت فوق‌العاده در این امتحانات حضور می‌یابند که از سوی بخش‌های مختلف مدیریت حوزه برای حضور در امتحانات معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام نظری گفت: در خواست‌های طلاب برای برخی مشکلات ایجاد شده در امتحانات شفاهی و یا هر موضوع دیگر تنها از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و در حال حاضر طلاب باید برای نام نویسی در امتحانات شفاهی تنها از طریق سایت معاونت آموزش حوزه علمیه اقدام کنند. /917/پ202/ف.
ارسال نظرات