۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۶۰۲۱

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه علمیه خواهران در خوی راه‌اندازی می‌شود

خبرگززاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: با توجه به استقبال خواهران طلبه، سطح 3 و 4 حوزه علمیه خواهران راه‌اندازی خواهد شد.
افتتاح ساختمان حوزه خواهران الزهرا خوي


حجت الاسلام سیدرضی شکوری، امام جمعه و تولیت حوزه علمیه خوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی اظهار داشت: حوزه علمیه الزهرا (س) خوی از سال 1385 با پذیرش سی طلبه کار خود را در یک ساختمان استیجاری آغاز کرد که اکنون در سال چهارم با 130 نفر طلبه فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان جدید این مرکز علوم اسلامی در مساحتی بالغ بر یک هزار و 510 متر مربع در سه طبقه ساخته شده که شامل ده مدرس و اتاق‌های مدیریت، اساتید، بسیج و معاونت‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، واحد سمعی و بصری، کتابخانه و سایت است.

امام جمعه خوی در ادامه از استقبال بانوان طلبه برای تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به این استقبال در تلاش هستیم تا سطح سه و چهار را در این مرکز راه‌اندازی کنیم.

حجت الاسلام شکوری ادامه داد: به یقین پس از راه‌اندازی این مقاطع،‌ شهر خوی به یکی از قطب‌های فقهی و آموزش مبانی دینی در استان آذربایجان غربی تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر توجه به محتوای آموزشی در حوزه های علمیه شهرستانی ابراز داشت: متأسفانه کیفیت آموزش در مدارس علوم دینی برخی شهرستان‌ها به اندازه حوزه‌های علمیه‌ای همچون قم و بناب نیست./935/پ202/س

ارسال نظرات