۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۷۵۹۹۹۰
 مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان خبر داد؛

اجرای طرح جذب سرباز طلبه در سپاه لرستان

اجرای طرح جذب سرباز طلبه در سپاه لرستان
حجت الاسلام لرستانی با اشاره به اجرای طرح جذب امریه سرباز طلبه در نمایندگی ولی فقیه سپاه استان لرستان گفت: این طرح مزیت‌های بسیاری را برای طلاب سرباز ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح جذب امریه سرباز طلبه در نمایندگی ولی فقیه سپاه استان لرستان اجرا می شود.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان افزود: طرح جذب سرباز طلبه مزیت‌های بسیاری را برای طلاب سرباز ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: آن دسته از طلاب واجد شرایط که قصد اعزام به خدمت سربازی را در سال ۱۴۰۳ دارند، می‌توانند به دفاتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان‌های سطح استان و  امور روحانیون سپاه لرستان مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پس از تائیدیه‌های لازم، در سامانه نجاح مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بخش امریه انجام دهند.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه آن دسته از طلاب مشمول خدمت سربازی که دارای شرایط لازم باشند، می‌توانند به عنوان سرباز طلبه در نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) مشغول به فعالیت شوند، گفت: داشتن  مدرک تحصیلی سطح  یک حوزه  به بالا و حکم تلبس، تعهد داشتن به انجام امور محول شده به سرباز طلبه در مدت زمان خدمت سربازی از شرایط پذیرش است.

وی اظهار کرد: برخورداری از سلامت روحی و جسمی متناسب با انجام ماموریت‌های محوله، داشتن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و تعهد داشتن به رعایت شئونات روحانیت و طلبگی و ملبس بودن به لباس روحانیت در حین خدمت، از دیگر شرایط سربازان امریه در سپاه استان است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات