۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۵۹۹۳۱

گلایه نماینده ولی فقیه در فارس از اظهارات یک کاندیدا

گلایه نماینده ولی فقیه در فارس از اظهارات یک کاندیدا
حجت الاسلام و المسلمین دژکام در نشست با رئیس و اعضاء شورای قضایی استان فارس با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی از همین قوه قضاییه شروع به خدمت نمود و جا دارد تلاش های این شهید مورد توجه خاص قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در نشست با رئیس و اعضای شورای قضایی استان فارس با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای دستگاه قضایی گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی از همین قوه قضاییه شروع به خدمت نمود و جا دارد تلاش های این شهید مورد توجه خاص مجموعه قضایی قرار گیرد.

و در ادامه با اشاره به لزوم اجرای برنامه هفتم توسعه کشور گفت: یک عزیزی از کاندیدا‌ها گفته است «به ما چه ارتباطی دارد که کسی دیگر برنامه نوشته است و ما اجرا کنیم؟» ما از این نوع حرف زدن واقعا گلایه داریم چراکه بسیار رنج آور است. 

حجت الاسلام والمسلمین دژکام افزود: برای تدوین برنامه هفتم سه سال مجلس، دولت و شورای نگهبان زحمت کشیده اند و چنین قانونی را مدون کرده اند ولی رئیس آینده بگوید من هرکاری خودم دلم برخواهد انجام می دهد و این برنامه برایمان اهمیت ندارد!

 

ارسال نظرات