۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۵۹۷۹۱
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

چشم بسیاری از کشورهای جهان به انتخابات ریاست جمهوری اسلامی دوخته شده است

چشم بسیاری از کشورهای جهان به انتخابات ریاست جمهوری اسلامی دوخته شده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی گفت: چشم بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به انتخابات ایران دوخته شده است و لحظه و به لحظه اخبار این رویداد مهم را پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا کرمانشاه، حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگاران که با حضور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، عنوان داشت: کمتر از ۱۰ روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی فرصت داریم لذا باید با بصیرت و آگاهی خود نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنیم.

کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بی‌گمان از بین ۶ نامزد ریاست جمهوری می‌توان کاندیدای اصلح را به خوبی پیدا کرد البته این امر منوط به بصیرت و شناخت و تحقیق در مورد کاندیدای اصل خویش می‌باشد.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات چهاردهمین مرحله ریاست جمهوری ایران بسیار حساس‌تر از دیگر ادوار می‌باشد، یادآور شد: چشم بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به انتخابات ایران دوخته شده است و لحظه و به لحظه اخبار این رویداد مهم را پیگیری می کنند.

وی افزود: مردم در این انتخابات سهم بسیار بزرگی در تعیین آینده و سرنوشت کشور دارند، بنابراین باید با تبیین واقعیت‌ها و همچنین روشنگری و بویژه با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های علما و بزرگان جامعه سطح مشارکت را افزایش دهیم تا مانع از سوء استفاده و بهره برداری های سیاسی دشمن علیه این انقلاب و نظام شود.

حجت الاسلام چراغی خاطرنشان کرد: انتخاب کاندیدای اصلح و نامزد اصلح برای پست ریاست جمهوری می‌تواند آینده این کشور را تضمین کند، بنابراین در انتخاب خود نباید تنها بر اساس احساس تکلیف کار کنیم بلکه باید علاوه بر شرکت در انتخابات، نامزد اصلح را با آگاهی کامل انتخاب راهی پاستور کنیم./1400/

ارسال نظرات