۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۵۹۷۷۰
با حضور مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه؛

مراسم تجلیل از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان برگزار شد

مراسم تجلیل از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده گرگان برگزار شد
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در در جریان برنامه‌های اولین روز سفر به استان گلستان، ضمن حضور در جمع طلاب گرگان، از جمعی از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده تجلیل کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در جریان برنامه‌های اولین روز سفر به استان گلستان، ضمن حضور در جمع طلاب گرگان، از جمعی از استعدادهای برتر و طلاب برگزیده تجلیل کرد.
 
وی با بیان نمونه‌هایی از برجستگی‌های زندگی علماء، به طلاب جوان توصیه کرد: از عمر خود استفاده کنید. این ایام در حکم شب قدر زندگی طلبگی شماست.
 
مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: کسانی که به جایی رسیده‌اند غالباً در سنین پایین کاری کرده‌اند. شرایط جوانانی کمک می‌کند که به بهترین روش آموزش ببینید و کسانی که بتوانند خود را در این سن مدیریت کنند، خوشبختی و رضایت خداوند و حضرت بقیة الله الأعظم را به دست خواهند آورد.
 
وی ابراز داشت: امروز جامعه نیاز به انسان‌های فرهیخته، خودساخته و تحصیل کرده دارد. شما برای آینده‌ای که انبوهی از هجمه به طرف دین و معنویت وجود خواهد داشت، خود را آماده می‌کنید. لذا باید هم از جهت علمی و هم از جهت تقوا خود را آماده کنید و هم علوم حوزوی و هم مباحثی که امروزه مورد نیاز است را بیاموزید. اگر مبانی را یاد بگیرید می‌توانید در عرصه‌های مختلف پاسخگو باشید.
 
رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار داشت: باید مهارت‌های مورد نیاز یک طلبه موفق را فرا بگیرید. باید بتوانید خوب بنویسید و خوب صحبت کنید.
 
وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم لطف حضرت حق و حضرت ولی عصر – عجل الله تعالی فرجه – همچنان ما و شما را یاری کند و این مسیر را به فضل الهی بهتر از پیش ادامه دهیم و موجب رضایت حضرتش را فراهم آوریم.
 
در پایان از حدود 30  نفر از طلاب برجسته استان در عرصه آموزش و اخلاق، تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات