۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۵۹۶۴۱

درخواست رئیس مجمع نمایندگان طلاب از قالیباف و جلیلی

درخواست رئیس مجمع نمایندگان طلاب از قالیباف و جلیلی
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر از نامزد‌های جبهه انقلاب خواست به اجماع رسیده و یکی از نامزد‌ها به نفع آینده انقلاب، کناره گیری کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پیامی از آقایان جلیلی و قالیباف درخواست کرد که به نفع جبهه انقلاب وحدت و از ایجاد هزینه مضاعف برای انقلاب جلوگیری کنند.

وی همچنین از طرفداران این دو نامزد خواست از تخریب نامزد دیگر خودداری کرده و مواظب باشند با نفوذی هایی که قصد اختلاف افکنی را دارند همصدا نشوند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگوار، بصیر و فهیم ایران اسلامی قطعا به کسانی رأی خواهند داد که ریل‌گذاری رئیس جمهور شهید در احیای ارزش ها و رفع مشکلات را حس کرده باشند. اما در حال حاضر جبهه بزرگ انقلاب اسلامی در بوته آزمایش قرار گرفته که اگر با فوریت و سرعت مواضع لازم را اخذ نشود خسارت هایی به بار خواهد آمد که در آینده غیرقابل جبران است.

آقایان جلیلی و قالیباف، هر دو میوه یک درخت طیبه از آرمان امامین انقلاب هستند و انتظار جامعه این است که فراست تصمیم گیری را ایجاد نمایند و هیأتی از جناح جبهه انقلاب با تصمیم گیری، یکی از عزیزان را متقاعد کند تا به نفع جبهه انقلاب کناره‌گیری کرده تا اجماع بزرگ امت انقلابی رقم بخورد. هر دوی این بزرگواران رزمنده دیروز و یاور نظام امروز هستند که دعوت می کنم با اخلاص و روحیه شهید رئیسی هر چه سریع تر این دغدغه‌مندی را پاسخ گفته و ایثارگری را به منصه ظهور رسانده و جبهه انقلاب اسلامی را یاری فرمایند.

از طرفداران دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تقاضا دارم نسبت به همصدایی با نفوذی ها و دشمنان در تخریب نیروهای انقلاب حساس باشند و با موضاع خود دوستان را مأیوس و دشمنان را خوشحال نکنند. اگر در تصمیم‌گیری ها خداوند را در نظر نداشته باشیم قطعا خطا کردیم. بیاییم امر ولی را با جان و دل قبول کرده و از اتهام زنی، سخنان سست و مطالبی که موجب می شود جبهه غیر انقلاب از او بهره ببرد را اجتناب کنیم.

در ایام با شکوه حج و در سرزمین مقدس عرفات از برادر عزیزم دکتر جلیلی و برادر عزیزم دکتر قالیباف درخواست می کنم و آن ها را به همین عرفات سوگند می دهم که یکی به نفع دیگری کناره گیری کرده و هزینه های مضاعف بر جبهه انقلاب را کاهش دهند؛ درخواست دارم انسجام و وحدت را بیش از گذشته رقم بزنند. وحدت بر اساس خرد جمعی حامل ارسال پیامی است که همه باهم باید در نوع و جایگاه خویش ایثارگری را از خود شروع کنیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

به حرمت امام راحل و خون های پاک شهیدان و به حرمت شهید سلمیانی به نفع جبهه انقلاب تصمیم بگیریم و منافع شخصی و گروهی را از بین ببریم. آرزوی ما تبسم بر چهره رهبر انقلاب در نتیجه وحدت نیروهای انقلاب است که امیدواریم هر چه سریع تر رقم بخورد.

ارسال نظرات