۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۹۳۹۲
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان:

جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور هستند

جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور هستند
اصفهان – پدارم فر گفت: جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران سبب افتخار جامعه و میراث دار انقلاب اسلامی و از سرمایه‌های معنوی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام فر صبح امروز در آستانه شهادت امام محمد باقر(ع) دردیدار اعضای شورای شهر و خواهران بسیجی کاشان با سکینه اصغری بانوی جانباز ۲۵ درصد و مادر دو شهید و همسر جانباز گفت: خط مشی جانبازان متأثر از مکتب شجاعت علمدار کربلا و مکتب صبر و استقامت آنان متأسی از شکیبایی حضرت زینب (س) است.

وی افزود: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداء و جان فشانی‌های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، اجازه ندادند دشمن خدشه‌ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند.

به گفته وی جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران سبب افتخار جامعه و میراث دار انقلاب اسلامی و از سرمایه‌های معنوی کشور هستند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید براینکه اگر نیت ما زنده نگهداشتن یاد شهدا باشد، کم از شهادت نیست و اجر آنها را دارد اظهار داشت: برگ افتخار کاشان با یکزار و ۸۰۰ شهید و حدود ۳ هزار و ۷۵۰ جانباز سرافراز است.

در این دیدار که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده و اعضای پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری، بانوان بسیجی شهرستان و دیگر مدیران شهری برگزار شد، ضمن ادای احترام به سکینه اصغری بانوی جانباز ۲۵ درصد، از مجاهدت و ایثارگری این همسر جانباز و مادر دو شهید والامقام تقدیر شد.

لازم به ذکر است، دیدار با بانوی جانباز ۲۵ درصد با همکاری مشترک امور بانوان شهرداری و پایگاه بسیج شهدای پانزده خرداد شهرداری کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات