۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۵۸۶۷۹
رئیس مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

صهیونیسم؛ نماد اصلی شیطان/کوتاهی در حمایت از فلسطین غضب الهی را در پی خواهد داشت

صهیونیسم؛ نماد اصلی شیطان/کوتاهی در حمایت از فلسطین غضب الهی را در پی خواهد داشت
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی پیامی، جنایت های وحشیانه صهیونیست ها در غزه و رفح را به شدت محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی پیامی، جنایت های وحشیانه صهیونیست ها در غزه و رفح را به شدت محکوم کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
قال الله تبارک وتعالی أُولئِكَ الَّذينَ لَعَنَهُمُ اللَّهُ وَمَن يَلعَنِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ نَصيرًا
 
امروز گرد و غبار غربت و مظلومیت بر در دیوار فلسطین غم زده مشهود است.
 
بوی عطر خون کودکان مظلوم غزه و رفح شاید به مشام دولت های ننگین مرتجع برسد، نجات مردم فلسطین در این است که سران کشورهای جهان اسلام با فوریت جلسه دفاع از حقوق فلسطین تشکیل دهند و قطعا کوتاهی در این امر خشم و غضب الهی را در بر خواهد داشت.
 
از امت اسلام می خواهیم روز عرفه را روز مباهله علیه قاتلین صهیونیسم قرار دهند و بر هیات حاکمه جنایت کار اسرائیل لعن و نفرین نمایند و مرگ و نابودی این حیوانات وحشی در لباس اسلام را در صدر خواسته های خود بدانند.
 
امروز در وضع خون و دود و آتش و آورگی ارتش کشورهای اسلام باید لوله اسلحه انتقام را به طرف ایلات، اورشلیم، حیفا و تل آویو و عکا نشانه روند؛ مسلمانان جهت از بین بردن اهداف کثیف اسرائیل نام فرزندان خود را غزه، فلسطین و رفح بگذارند تا این رمز ماندگاری فلسطین و بیت المقدس در جهان باقی بماند.
 
هم با حکم عقل و هم با حکم شرع باید هر مسلمان از دولت تروریستی یهود صهیونیسم برائت بجوید؛ امروز نماد اصلی شیطان صهیونیسم است که باید مورد رمی جهانی واقع گردد؛ قلب خلقت الهی امروز از ظلم و تعدی اسرائیل محزون است و هیچ چیز چون اتحاد جهان اسلام در مقابل این همه قتل و غارت جوابگو نخواهد بود.
ارسال نظرات