۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۵۸۴۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در شهرداری منطقه ۵ کاشان برگزار شد، با تأکید بر رمز موفقیت نظام اسلامی در بزنگاه ‎ها از طریق ایمان به غیب یادآور شد: این نگاه در کار‌ها ما را از لغزش‌ها نگه می‌دارد و ما را در حل مشکلات یاری می‎ کند.

وی در ادامه در خصوص شیوه جمع غیب و محسوسات، به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: گرچه حکمرانی ما بشری است، اما اهداف ما الهی است و همان اهدافی که در زندگی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید رئیسی متجلی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در برابر کارتر و دیگر مستکبرین در بزنگاه‎ های مختلف نظام اسلامی را نمونه ‎ای از این نگرش دانست.

به گفته وی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی نیزهم با مدال اخلاص، خستگی ناپذیری، ذکر توسل و نماز شب مستمر خود نمونه دیگری از این جمع عالم غیب و شهود را به تصویر کشیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین بر لزوم خدمت رسانی به مردم تأکید کرد و خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات