۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۷۵۸۱۵۱
آیت الله حسینی خراسانی:

دل‌های مومنین در داغ شهید رئیسی سوخت/ مردم بین خدمتگزار و عاشق ریاست فرق می گذارند

دل‌های مومنین در داغ شهید رئیسی سوخت/ مردم بین خدمتگزار و عاشق ریاست فرق می گذارند
عضو فقهای شورای نگهبان دل های مومنین را داغدار شهید آیت الله رئیسی خواند چرا که خدمتگزار واقعی ملت و ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که شنبه شب از طرف مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خدمتگزار خوش نفس و پرتلاش و همراهان شهیدش گفت: براساس آیات الهی معیار ارزشمندی هر انسانی در درگاه خدا و ملاک ماندگاری هر کسی در جامعه و تاریخ بستگی به مقدار نفعی است که او به حال دیگران دارد.

وی با استناد به آیه مبارکه سوره رعد ابراز کرد: رییس جمهور خدوم محمد علی رجایی نماد و فرهنگ خدمت و مردمی بودن در جمهوری اسلامی است، پس از گذشت سال ها از آغازین روزهای انقلاب شهید آیت الله رئیسی یاد و خاطره خدمتگزاری شهید رجایی را برایمان زنده کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه عالمی که جامعه از علم او نفع ببرد از هفتاد هزار عابد برتر است، اظهار کرد: ما طلاب که مفتخر به شاگردی مکتب امامین صادقین و سربازی امام زمان (عج) شده ایم باید عالم به زمان، عارف به زمان و بصیر به زمان باشیم. 

مردم در انتخابات پیش رو اداء دین خواهند کرد

وی ادامه داد: در علم و فقه باید شیخ اعظم باشیم و در ورع باید سلمان باشیم و افزون بر سه عنصری که ذکر شد باید با مردم و در میان مردم باشیم و با مردم زندگی کنیم و به درد جامعه بخوریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شیخ کلینی، شیخ اعظم ها تا سید بروجردی ها و تا بنیان گذار انقلاب و امام امت میلیون ها سال ماندگار خواهند بود چون نافع به حال مردم و نافع برای دین و دینداران بوده اند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت خاطرنشان کرد: در زمان حیات، مردم شهدای اخیر را شهدای راه خدمت به ملت می‌دانند و این امر موجب محبت مردم و حضور میلیونی در تشییع شد.

وی با بیان اینکه وجدان عمومی خطا نمی‌کند و این حضور معنا دارد، افزود: امروز هم شغال ها و کفتارها رقاصی می‌کنند اما مردم متوجه هستند چه اتفاقی افتاده و با حضور خود ثابت کردند.

مردم در انتخابات پیش رو اداء دین خواهند کرد

آیت الله حسینی خراسانی اظهار داشت: مردم با هر سلیقه ای در تشییع شهید آیت الله رئیسی حضور داشتند و مردم بین خدمتگزار و عاشق ریاست و صندلی فرق می گذارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مانا و ماندگار باشیم باید در کنار مردم و خدمتگزار به مردم باشیم، می توانیم رجایی، بهشتی، سردار حاج قاسم سلیمانی ها و سید ابراهیم رئیسی باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای خدمت گفت: رهبری معظم در وصف رئیس جمهور فرمودند: رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت و امروز در دیدار خانواده های داغدار شهدای خدمت فرمودند مردم ثابت کردند پای ارزش های انقلاب هستند چون رئیسی را رییس جمهور انقلاب می شناختند.

وی اضافه کرد: دل های مومنین در داغ شهید رئیسی سوخت چرا که او را خدمتگزار به مردم می دانستند، انقلاب، کشور و ملت راهش را یافته است و قدرتمندانه به پیش می رود، ان شاء الله مردم در انتخابات پیش رو هم اداء دین خواهند کرد.

ارسال نظرات