۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۷۵۷۶۵۰

سانحه بالگرد رئیس جمهور و خط خبری رسانه‌های معاند

سانحه بالگرد رئیس جمهور و خط خبری رسانه‌های معاند
در پی وقوع سانحه عصر امروز برای بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان به آذربایجان شرقی، رسانه های معاند و شبکه های ضد انقلاب به حاشیه سازی و دروغ پردازی روی آوردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی وقوع سانحه عصر امروز برای بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان به آذربایجان شرقی، رسانه های معاند و شبکه های ضد انقلاب به حاشیه سازی و دروغ پردازی روی آوردند.

رصد رسانه های معاند و صفحات کاربران ضد انقلاب، نشان می دهد که آنان با تولید و انتشار مطالب جهت دار و مغرضانه درصدد تهییج افکار عمومی و بحرانی نشان دادن اوضاع و شرایط کشور هستند.

شبکه بی بی سی فارسی بر متشنج ساختن جو افکار عمومی تمرکز کرده و شبکه ایران اینترنشنال ضمن گفت‌وگو با برخی از کارشناسان ضد انقلاب، برگزاری مجالس دعا و نیایش برای سلامتی رئیس جمهور را به صورت کنایه آمیز و تمسخرگونه منتشر ساخته است.

شبکه من و تو هشدار دادستانی تهران نسبت به افرادی که در بستر رسانه های اجتماعی به تشویش اذهان عمومی بپردازند را در خط خبری خود برجسته کرده است.

صدای آمریکا هم همان خط شبکه من و تو را دنبال کرده و بر افزایش نرخ دلار و متشنج نشان دادن اوضاع اقتصادی کشور تمرکز کرده است.

سانحه بالگرد رئیس جمهور و خط خبری رسانه‌های معاند

رادیو فردا نیز خط خبری خود را به بازتاب اظهارنظر مقامات بین المللی پیرامون سقوط بالگرد حامل ریاست جمهوری متمرکز ساخته و روی افزایش نرخ دلار مانور خبری داده است.

این گزارش حاکی است، رسانه های معاند و فیک نیوزها، سعی کردند با انتشار اخبار غیر واقعی و نادرست، موجب انباشت ابهام و همچنین بروز واکنشهای منفی در افکار عمومی شوند. 

اما در نقطه مقابل خط خبری رسمی در کشور تلاش می‌کند با مدیریت صحیح اخبار، ضمن اطلاع مردم از آخرین اقدامات صورت گرفته برای یافتن رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران و همراهان ایشان مانع بروز التهاب خبری در جامعه شود.

ارسال نظرات