۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۵۷۳۲۴
رضایی:

به هر حمله دشمن پاسخ خواهیم داد

به هر حمله دشمن پاسخ خواهیم داد
رضایی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در حال توطئه های مختلف علیه ایران اسلامی و ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: دشمن بداند هر حمله اش پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار محسن رضایی، پیش از ظهر امروز در برگزاری یادواره شهدای حاج عمران استان لرستان که در پادگان حمزه سیدالشهدا خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه جنگ نابرابر تحمیلی با مقاومت و ایثار رزمندگان موجب سربلندی شد، گفت: در آن دوران رزم، ایثار و مقاومت فرزندان لرستان زبانزد است.

سردار رضایی افزود: ایثار و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز در جهان اسلام الگو است و اگر امروز در غزه مقاومت می‌شود، این مقاومت را از درخت تنومند شهدای ایران اسلامی الگو گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه شاید سخت ترین بخش های جنگی در منطقه حاج عمران صورت گرفت، اظهار کرد: در این عملیات ۳۵۵ نفر از رزمندگان استان لرستان به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار رضایی با بیان اینکه ما با شهادت زنده می‌شویم، معنا پیدا می‌کنیم و اقتدار به دست می آوریم، بیان‌ کرد: همین تفکر رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شد تا تیپ ۵۷ خرم‌آباد به لشکر ۵۷ تبدیل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دشمنان همواره در حال توطئه های مختلف علیه ایران اسلامی و ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: دشمن بداند هر حمله اش پاسخ داده خواهد شد.

سردار رضایی یادآور شد: استان لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرد و در این راه همه مردم لرستان از زن و مرد، پیر و جوان در صحنه جنگ حضور داشتند ‌و در حماسه های دفاع مقدس مردم لرستان همیشه آماده نبرد بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها فرصتی برای گرامیداشت نام و یاد شهدا است، بیان‌ داشت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات