۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۵۵۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

دنیاطلبی‌ عامل اصلی انحراف خواص است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به انحراف خواص در طول تاریخ اسلام و عصر انقلاب اسلامی گفت: دنیاطلبی پیوسته عامل اصلی انحراف خواص است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز در همایش هادیان سیاسی سپاه کربلا و نواحی تابعه با اشاره به انحراف خواص در طول تاریخ اسلام و عصر انقلاب اسلامی گفت: تعلقات دنیوی و دنیا طلبی پیوسته عامل اصلی انحراف خواص است. 

وی با اشاره به این که ملت ایران از تمام آزمون‌های خود در بعد از انقلاب موفق و سربلند بیرون آمده است، افزود: حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اثبات ولایت‌مداری ملت ایران بود و ولایتمداری و بصیرت فراگیر امت بپاخاسته سبب شد تا این حماسه بی بدیل به وجود آید‌ و جهانیان را مبهوت عظمت خود کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن امسال، هشداری برای کسانی بود که بر خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود ثابت کردند‌ همیشه طبق خط و مشی امام، رهبری و شهدا حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که پیروزی‌ها و حماسه‌های ملت ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری، نهم دی و یوم الله 22بهمن امسال نشان داد که ایران اسلامی در عرصه‌‌های جنگ نرم نیز از جبهه‌های استکباری قوی‌تر است، تصریح کرد: دشمنان ایران در این زمینه شکست سختی را متحمل شدند.

وی افزود: این حضور میلیونی ملت ایران به دشمنان انقلاب فهماند، آنهایی که در داخل کشور تحت تأثیر بیگانه قرار گرفته و گمان می‌کردند که در ایران می‌توان بر خلاف خط و مشی رهبری کاری در جهت حمایت آنها انجام می‌دهند، سخت اشتباه کردند.

حجت الاسلام نظری حضور ده‌ها میلیونی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن را روز تجدید عهد و پیمان آنها با آرمان‌های امام راحل و شهدا و نیز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: این راهپیمایی نیز پیام آشکار ملت ایران به دشمنان بود که این مردم هراسی از تهدید‌های آنها ندارند.

وی ادامه داد: مردم مناطق مختلف کشور 22 بهمن امسال ثابت کردند برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همواره در صحنه های بزرگ انقلاب حاضر هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات