۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۶۵۱
آیت‌الله غروی در گفت‌وگو با رسا:

منتخبان با حل مشکلات، قدردان مردم باشند/ تبلیغات دشمن تأثیری در اراده ملت نداشت

منتخبان با حل مشکلات، قدردان مردم باشند/ تبلیغات دشمن تأثیری در اراده ملت نداشت
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تأکید به منتخبان در به کارگیری تمام توان برای خدمت به نظام و قدردانی از مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی، گفت: اهداف دشمن در این انتخابات محقق نشد.

آیت‌الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و استاد درس خارج حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با تبریک برگزاری انتخابات با شکوه در سطح کشور گفت: دشمن در موقعیت‌های ویژه، تمام نیروی خود را برای دلسردی مردم به کار می‌گیرد تا حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی را کمرنگ کند تا از نظام اسلامی پشتیبانی لازم را نداشته باشند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این بار هم دشمن در آستانه انتخابات تمام نیروهای خود در شبکه‌های تلویزیونی و مجازی فارسی و غیر فارسی را به کار بست تا شرایطی به وجود آورد که حضور مردم در این صحنه حداقلی باشد.

این استاد درس خارج حوزه در تبیین دلایل این فعالیت دشمنان بیان داشت: حضور مردم در انتخابات نقش بسیار مهمی در نشان دادن پایبندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی دارد؛ مردم به این وسیله از مسئولان دفاع و اعلام می‌کنند که این نظام مورد قبول آن‌هاست.

وی به تأثیر تبلیغات دشمن اذعان کرد و با تبریک دوباره به پیروزی مردم در انتخابات، تصریح کرد: هر چند تبلیغات دشمن بی‌تأثیر نیست اما با یاری خداوند این تلاش‌ها تأثیر چندانی نداشت و مردم نشان دادند در مسائل سیاسی بصیر و آگاه هستند؛ بی‌تردید نتیجه‌ای که دشمن به دنبال دستیابی به آن بود محقق نشد.

آیت‌الله غروی در توصیه به منتخبان ملت گفت: منتخبان باید نقش صحیح خود را ایفا کنند و تمام همت خود را به کار گیرند؛ این مسئولان باید تمام تلاش خود را در خدمت به مردم و نظام به کار گیرند، مشکلات را بشناسند و از راه‌های درست و معقول آن‌ها را حل کنند تا قدردانی خود از مردمی که با وجود مشکلات وفاداری خود به نظام را ثابت کردند را نشان دهند.

ارسال نظرات