۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۷۵۱۹۲۹
برای نخستین بار در کاشان اجرا می‌شود؛

برگزاری جشن تکلیف عبادی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی

برگزاری جشن تکلیف عبادی ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین جشن تکلیف پسران با عنوان «جشن تشرّف» همزمان با دهه مهدویت ویژه پسران ۱۳ تا ۱۶ سال کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدعلی فرجی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت برگزاری این برنامه که می‌تواند آغازی برای حرکت در مسیر بندگی و عبادت خداوند متعال باشد، گفت: آموزش احکام و عبادت، ترویج فرهنگ دینی و آشنایی دانش‌آموزان با تکالیف شرعی از اهداف برگزاری این برنامه است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و مؤسسه سپیده صبح اجرا می‌شود.

وی افزود: مراسم معنوی برای دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و پایه نهم به شکرانهٔ ورود به سن تکلیف شرعی، روز شنبه ۵ اسفند ماه (شب نیمه شعبان) ساعت ۱۵:۳٠ در تالار شهر فرهنگ‌سرای مهر انجام می‌شود، از پسران برای حضور در این جشن عبادت دعوت به عمل آورد تا با ثبت نام از طریق تماس با شماره همراه ٠۹٠٠۳۶۱۶۱۶۹ در این برنامه شرکت کنند.

فرجی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این جشن تشرف، برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقه، نمایش، احکام فان، عهدنامه تشرف، رزق و هدیه، تدارک دیده شده است تا پسران ضمن حضور در این جشن و شناخت احکام و فرایض دینی، واجبات و محرمات دین، خاطرات شیرینی را از این جشن تشرّف برای خود ثبت کنند./1307/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات