۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۵۱۸۱۱
نمایشگاه مطبوعات؛

هر رأی مردم در این انتخابات تیری بر قلب و جبهه دشمن خواهد بود

هر رأی مردم در این انتخابات تیری بر قلب و جبهه دشمن خواهد بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فرد و شهروند ما باید یک انسان رسانه و افسر جنگ نرم باشد.

دکتر رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از اقدامات خبرگزاری رسا گفت: نقش رسانه ها را در جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است و مسئولیت بزرگی بر عهده ایشان است. 

وی افزود: در بین هجمه ها و اقدامات خصمانه دشمن خصوصا در حوزه جنگ نرم و جنگ رسانه ای که مدام زیر بمباران رسانه‌ای معاندین و دشمنان هستیم، حضور پر شور مردم در سالگرد انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن یک پیام اقتدار برای سراسر جهان بود. 

رئیس کمسیون حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به جایگاه مهم انتخابات و مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: طبیعتا پیام حضور و مشارکت قوی مردم در انتخابات تعیین کننده است.

وی ادامه داد: هر رای مردم در این انتخابات تیری بر قلب و جبهه دشمن خواهد بود. دنیا این پیام را دریافت خواهد کرد که مانند سربلندی مردم در ۸ سال جنگ سخت در جنگ ترکیبی چندین ساله نیز با حضور پرشور در انتخابات انشاءالله پیروز میدان خواهند بود.

تقی پور در پایان وظیفه رسانه ها در جنگ نرم را تربیت افسران جنگ نرم دانست و گفت: هر فرد و شهروند ما باید یک انسان رسانه و افسر جنگ نرم باشد. امروز میدان جنگ رسانه ای واقعی، شبانه روزی و نامحدود است و رسانه باید نقش خود را در این عرصه روز به روز بهتر بشناسد و به رسالت خود عمل کند.

ارسال نظرات