۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۵۰۴۴
قبلان ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن:

جمهوری اسلامی مدرسه بزرگ فرهنگی و دینی برای انسانها است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان فرارسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به امت اسلام و ملت ایران تبریک گفت.
آيت الله قبلان؛ رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته، فرارسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به امت اسلام و ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این انقلاب، بشریت را که به سوی گمراهی می رفت، به راه راست بازگرداند و به مبارزه با ستمگران و طاغوتیان جانی دوباره داد.

وی با اشاره به پیشگامی امام خمینی(ره) در تلاش برای اصلاح جامعه و رهاندن آن از بند شبهات و خرافات، ایشان را بزرگمردی دانست که پس از جهاد با نفس خویش و بردباری در برابر سختی ها و اصلاح خود، مردم را به راه راست و مسیر حق و استقامت هدایت کرد.

قبلان با خاطرنشان ساختن پایمردی امام خمینی(ره) در مسیر حق و تحمل سختی های این مسیر تا برپاساختن جمهوری اسلامی که یاور مستضعفان و دشمن ستمکاران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران مدرسه ای فرهنگی ـ دینی ـ تربیتی را بنیان نهاد که با بازگشت به آن می توانیم از زلال تعالیم پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) سیراب گردیم.

رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان همچنین انفجارهای ترویستی اخیر در عراق را به شدت محکوم کرد و مقام های مسئول را به دوری از کشتار بی گناهان و بازگشت به سوی خداوند فراخواند و گفت: چرا باید مردم بی گناه در عراق، پاکستان و فلسطین یا هر جای دیگری در جهان به خاک و خون کشیده شوند./981/الف

ارسال نظرات