۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۴۹۸۹۰
امام جمعه موقت کاشان:

مبارزه بین جبهه حق و باطل در خاورمیانه مراحل پایانی را سپری می‌کند

مبارزه بین جبهه حق و باطل در خاورمیانه مراحل پایانی را سپری می‌کند
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: مبارزه بین حق و باطل در خاورمیانه مراحل پایانی را سپری می‌کند و نهایتا با پیروزی قریب الوقوع جبهه حق به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید اصغر فتاح، گفت: دشمن طی ۴۵ سال گذشته برای سرنگونی نظام اسلامی هر توطئه‌ای که در توان اش بوده انجام داده، اما به لطف خدا همه توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری با شکست مواجه شده است.

به گفته وی هر یک از توطئه‌های دشمن از جمله منافقین، تجزیه طلبان در اقصی نقاط کشور، جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی، هجوم تبلیغاتی و تحریم نظامی و انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ نفر ازمسؤولان کشور که درطول تاریخ بی سابقه است، اگر در هر کشور دیگری انجام شده بود متلاشی شده بود.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود این همه توطئه با قدرت به راه خود ادامه داده و هر چقدر توطئه‌های دشمن بیشتر ادامه پیدا کرده است دشمن ضعیف‌تر و ملت ایران قوی‌تر شده است و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب فروپاشی نظام کفر جهانی را مهندسی می‌کند و در جنگ سرد، دشمن گام به گام و به آرامی به عقب رانده است و امروز دشمن را از منطقه بیرون می‌کند.

به گفته وی اگر آمریکا در خاورمیانه دست از پا خطا کند، یمن و انصارالله یمن چنان بلایی بر سر آن‌ها خواهند آورد که با رسوایی منطقه را ترک کند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امروز هرگونه تصمیم گیری برای منطقه بدون حضور ایران محکوم به شکست است، اظهار داشت: اخیرا معاون وزیر خارجه سابق آمریکا اعتراف کرده است در جنگ غزه باید شکست آمریکا و اسرائیل را پذیرفت.

وی ادامه داد: مبارزه بین جبهه حق و باطل در خاورمیانه مراحل پایانی خودش را سپری می‌کند و نهایتا با پیروزی قریب الوقع جبهه حق بر باطل به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه به حمله موشکی ایران مقر تروریست‌های داعش در اقلیم کردستان عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها در سوریه برای اسرائیل هشدار جدی از توان موشکی ایران برای هدف قراردادن اسرائیل است.

وی افزود: موشک‌های نقطه زن و دقیق ایران به پایگاه اربیل عراق به گونه‌ای است که مستقیما به پایگاه تروریست‌ها اصابت و آن منهدم کرده است که نشانه اقتدار نظامی ایران است.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ قدرت نظامی و موشکی و پهبادی تنه به تنه غرب می‌زند و روسیه ابرقدرت شرق نیاز‌های پهبادی خود را از ایران تامین می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه تنگه هرمز و باب المندب گلوگاه انرژی جهان تحت سلطه ایران است، ادامه داد: ناو‌های آمریکا برای عبور از تنگه هرمز نه تنها نیاز به مجوز جمهوری اسلامی ایران دارند، بلکه برای درخواست خود باید از زبان فارسی استفاده کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه به موضوع مهم انتخابات و تأکید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: همه آن‌هایی که رسانه‌ای دارند و تربیون و قلم به دست دارند مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند.

لازم به ذکر است، دیدار با خانواده شهید اصغر فتاح همراه با زیارت عاشورا و مدیحه سرایی مسگری ذاکر اهل بیت (ع) و سخنرانی حجت الاسلام اسلامی تبار برگزار شد و در پایان از سوی پایگاه ملامحسن فیض مسجد آیه الله رضوی هدیه و لوح تقدیر به خانواده شهید اهدا شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات