۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۸۷۷۲

بی‌تقوایی رسانه‌ای برای هجمه و اتهام زنی به نیروهای مسلح!

بی‌تقوایی رسانه‌ای برای هجمه و اتهام زنی به نیروهای مسلح!
در روزهای اخیر ویدئویی تحت عنوان اعتراض آیت الله اراکی به فرماندهان نظامی در حال انتشار است که منشأ آن «تقطیع و انتشار گزینشی» برای شرایط کنونی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، متأسفانه در روزهای اخیر ویدئویی تحت عنوان اعتراض آیت الله شیخ محسن اراکی به فرماندهان نظامی در سطح گسترده توسط برخی کانال های مدعی انقلابی گری و عدالت خواهی در حال انتشار است که منشأ آن «تقطیع و انتشار گزینشی» برای شرایط کنونی است.

 اصل این کلیپ مربوط به ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ یکسال پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌باشد که توسط دفتر آیت الله محسن اراکی تهیه گردیده است که با بیانات حکیمانه امام راحل آغاز می‌شود که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود، این دلیل عجز شماست...» و سپس با نشر پیام تسلیت آیت الله محسن اراکی، با اعتراض شدید ایشان به مسئولین دولت حسن روحانی و مدعیان دیپلماسی، تفکر دفع شبح جنگ را عامل ایجاد محدودیت در بستن دست نظام و نیروهای مسلح در گرفتن انتقام سخت مورد انتقاد دقیق و بجا قرار می‌دهد.

متأسفانه تقطیع‌کنندگان با حذف بیانات امام راحل و سپس پیام تسلیت آیت الله اراکی به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی به صورت ناجوانمردانه‌ای کلیپ سال ۹۹ را به عنوان اعلام موضع کنونی آیت الله شیخ محسن اراکی در شرایط امروز جبهه مقاومت و بعد از شهادت شهید سید رضی موسوی معرفی می‌کنند و با تیتر اعتراض شدید آیت الله اراکی به نیروهای نظامی در نگرفتن انتقام سخت آن را منتشر کرده‌اند.

کلیپ سال ۱۳۹۹ در شرایطی برای موقعیت کنونی جا زده شده که رژیم صهیونیستی با حملات هماهنگ گروه‌های محور مقاومت به حالت انفعال و استیصال بی‌سابقه درآمده است و انتقام خون حاج قاسم سلیمانی در بیان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، یعنی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، به گواه تحلیلگران داخلی و خارجی در حال تحقق است و شبانه‌روز پایگاه‌های آمریکایی در منطقه زیر بمباران موشکی، راکتی و پهپادی نیروهای مقاومت قرار گرفته است و به اعتراف فرماندهان تروریستی سنتکام بیش از ۱۰۰ بار پایگاه‌های آمریکایی در منطقه بمباران شده است.

بی تردید دشمن و پادوهای داخلی آن و ناآگاهان یا نفوذی‌های رخنه‌کرده در جریان خودی، به دنبال القای ضعف جبهه مقاومت به رهبری ایران هستند و همزمان با ترسو و بزدل خواندن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آنها را به محافظه‌کاری متهم می‌کنند و در این مسیر از تقطیع و تحریف و نقل قول‌های گزینشی و... فروگذار نمی‌کنند و هوشیاری، بصیرت و سواد رسانه ای شرط مقابله با این شبهه افکنی و شایعه پراکنی است.

ویدئوی کامل منتشر شده را می توانید در پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله اراکی مشاهده کنید.

 

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات