۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۵۲۷

منتخبین چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت کاشان معرفی شدند

منتخبین چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت کاشان معرفی شدند
اصفهان – با برگزاری مراسم اختتامیه، چهارمین جشنواره ملی فردخت شهرستان کاشان با اعلام اسامی منتخبین در بخش‌های مختلف در تالار بزرگ شهر کاشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام فر رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان در مراسم اختتامیه، چهارمین جشنواره ملی فردخت کاشان که چهارشنبه شب در تالار بزرگ شهرکاشان برگزار شد، بر لزوم برخورداری از یک برند لباس اجتماع با معیار‌های لباس اسلامی تأکید کرد و افزود: مجموعه فردخت در کاشان با هدف معرفی لباس اجتماع با معیار‌های لباس اسلامی فعالیت خودش را از چهار سال قبل آغاز کرده است.

وی موقعیت و جایگاه جشنواره ملی فردخت را همانند جشنواره لباس فجر دانست و افزود: امروز و در این برهه از زمان معرفی یک لباس فاخر زن ایرانی که ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد از مهترین اهداف جشنواره ملی فردخت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان ادامه داد: در سال‌های گذشته نفوذ برخی از مد‌ها و لباس در جامعه اسلامی ایران بروز و ظهور داشته که این امر نشان دهنده تهاجم همه جانبه فرهنگ غرب در حوزه پوشش است.

در پایان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فردخت کاشان رتبه برتر بخش مانتو اجتماع – ویژند، رتبه نخست و دوم این بخش به هیچ کدام از شرکت کنندگان نرسید و رتبه سوم به زهرا ایوتین از تهران رسید.

در بخش طراحی کالکشن اجتماعی خانواده آزاد، رتبه‌های برتر و تندیس به فاطمه ابراهیمی عمران، هدی رضایی رسید و زهرا میرزایی از سوی داوران چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت شایسته تقدیر معرفی شد.

همچنین طاهره رحیم‌زاده و مژگان خداقلی‌زاده دربخش مانتو اجتماع آزاد انتخاب شدند و در بخش گروهی نیز زهره شاطری و مطهره برزا به عنوان گروه برتر انتخاب و معرفی شدند.

در بخش مانتو اجتماع دانش‌آموزی چهارمین جشنواره ملی فردخت کاشان نیز مهدیه رحیمی و زهرا ابوالفضل قمصری به عنوان منتخبین این بخش از سوی داوران انتخاب شدند و در بخش طراحی کالکشن خانواده دانش‌آموزی نیز ساره صادقی، شیما امیدی‌نیا و فاطمه کاظمی به عنوان نفرات برتر این بخش انتخاب شدند.

چهارمین جشنواره ملی فردخت کاشان به اهتمام ناحیه مقاومت بسیج، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری تعدادی از نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان کاشان برگزار شد.

لازم به ذکر است، اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی فردخت کاشان با حضور نماینده، ولی فقیه در کاشان، جمعی از مسئولان کشوری، استانی و منطقه کاشان، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج، جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ومهمانان عمانی مرتبط با صنعت مد و لباس در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات