۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۰۷۷
آیت الله جوادی آملی:

فضای مجازی، فضای حقیقی است/ اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلترشکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست

فضای مجازی، فضای حقیقی است/ اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلترشکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست
حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار رئیس مرکز ملی فضای مجازی، فضایی را که انسان می تواند خواسته های خود را در آن مطرح کرده و خواسته های دیگران را پاسخ دهد، فضای حقیقی دانست و از فروش فیلترشکن در جامعه انتقاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در فضایی که اندیشه ردّ و بدل میشود، در فضایی که شما می توانید خواسته های خود را مطرح کنید و خواسته های دیگران را پاسخ دهید، این فضا، فضای حقیقی است.

وی افزود: دین به ما می گوید هر کاری که انجام می دهید، اینگونه حساب کنید که این کار در معرض دید میلیاردها انسان است، کاری انجام دهید و به گونه ای انجام دهید که اگر دیگری بفهمد، خجل نشوید! 
 
حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشت: اگر کار و عملی، زیر میزی و رو میزی است که اگر مردم بفهمند، خجل می شوید، نباید آن کار را انجام دهید! اگر بیراهه نرویم و راه کسی را نبندیم، این بهترین درس اخلاق است.
 
وی افزود: کار و فعالیت شما هم باید وزیرگونه باشد و باری از روی دوش مردم بردارد، اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود، این با اخلاق سازگار نیست. ایرانی ها بزرگ اند و بزرگ زاده، همه تلاش باید این باشد که سطح زندگی مردم، در شأن آنها باشد.
 
حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: باید هم ابتکار و نوآوری داشته باشیم وهم در بهره برداری از این صنایع و نوآوری ها، کاری کنیم که دیگران غبطه بخورند و آبروی کشور با همین پیشرفت ها، ثابت می شود.
ارسال نظرات