۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۴۷۲۷
هفته آینده؛

نتایج قطعی آزمون ورودی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اعلام می شود

خبرگزاری رسا ـ نتایج قطعی سومین مرحله آزمون سطح سه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در رشته های فلسفه، کلام، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی و حقوق و قضای اسلامی هفته آینده اعلام می شود.
آزمون ورودي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي


حجت‌الاسلام حسین نمازی، مدیر اداره آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری سومین مرحله آزمون ورودی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سطح سه؛ چهار رشته فلسفه، کلام، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی و در سطح دو؛ رشته حقوق و قضای اسلامی در دوم بهمن ماه سالجاری گفت: نتایج قطعی آزمون هفته آینده و به احتمال زیاد 23 بهمن ماه، اعلام می شود.

وی افزود: در آزمون پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چهارصد نفر در دو حوزه قم و تهران به رقابت پرداختند که نتایج دو برابر ظرفیت اولیه آزمون دهم بهمن ماه در پایگاه اینترنتی www.azmoon.iict.ir اعلام شد.

مدیر اداره آموزش پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این‌که آزمون مصاحبه از یکصد و ده نفر پذیرفته شدگان در مرحله اول، در دو شهر قم و تهران در حال انجام است، ابراز داشت: مصاحبه رشته فلسفه و کلام هفته گذشته برگزار شد، مصاحبه رشته حقوق و قضای اسلامی امروز در تهران در حال انجام است و مصاحبه رشته های حقوق و جزا و جرم شناسی و حقوق خصوصی نیز دوشنبه، 19 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام نمازی با اشاره به برگزاری کلاس ها در روز سه شنبه، بیست و هفتم بهمن ماه خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج قطعی آزمون، در رشته حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم‌شناسی به ترتیب 15 و 8 نفر و در رشته کلام و فلسفه برای مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) نیز 15 و 10 نفر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مشغول به تحصیل خواهند شد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات