۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۴۷۰۰۴

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با معاونین خود از مدرسه علمیه امام عصر(عج) بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با معاونین از مدرسه علمیه امام عصر(عج) بازدید نمود.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر

حوزه علمیه؛ خاستگاه علوم و معارف اهل بیت

مدیر حوزه علمیه فارس در جمع طلاب این مدرسه گفت:ضرروت دارد که هویت ملی و دینی حوزه علمیه را بازشناسی کنیم تا بدانیم علمای ما برای اعتلای حوزه تلاش‌های فراوانی را متحمل شده اند و از این رو باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی افزود: طلبه باید بداند که در چه جایگاهی قرار دارد چراکه حوزه خاستگاه علوم و معارف اهل بیت است و وارث میراث گرانبهایی هستیم که به عنوان یک شناسنامه پرمحتوا و غنی برای ما موجب افتخار است و همین است که رهبر انقلاب بر بازشناسی هویت دینی و ملی در حوزه تاکید دارند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی اظهار داشت: حوزه علمیه فارس با قدمت ۸۰۰ ساله و با وجود شخصیت‌های بزرگ علمی صاحب مکتب است و این با تحمل سختی های علما برای حفظ این میراث گرانبها و انتقال به نسل های بعد میسر شده است.

وی اذعان نمود: مدیریت حوزه علمیه فارس به صورت مستمر در تلاش است که مسائل و مشکلات پیش روی طلاب و مدارس علمیه را مرتفع نماید و معتقدیم احیای موقوفات حوزه علمیه می‌تواند کمک شایانی به معیشت طلاب نماید تا آنان با تمرکز بیشتری به کسب علم بپردازند و یاری خداوند متعال آینده و افق های روشنی در پیش داریم.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این جلسه ضمن استماع مسائل و مشکلات طلاب این مدرسه نسبت به پیگیری درخواست ها دستورات لازم را صادر نمود.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر

افزایش مراکز آموزش و رشته های تخصصی حوزوی در فارس

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در جمع اساتید مدرسه علمیه امام عصر(عج) شیراز گفت: علما و مراجع ما در طول سالیان متمادی زحمات بسیار زیادی را متحمل شده‌اند تا حوزه علمیه به رشد و بالندگی برسد و ما باید قدردان تلاش‌های سلف صالح خود باشیم و با عمل به منویات مقام معضم رهبری و اسناد بالادستی حوزه علمیه به سمت چشم اندازها و افق‌های ترسیم شده حرکت کنیم.

وی افزود: امروز وفاق بسیار ارزشمندی در حوزه علمیه ایجاد شده است و ما شاهد رشد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم و همه صاحبنظران و بزرگان باید حضور فعال داشته باشند تا مشکلات به حداقل برسد.

مدیریت حوزه علمیه فارس اظهار داشت: تمام ظرفیت ‌های خود را برای بالندگی حوزه علمیه فارس به کار گرفته ایم و پذیرای آرا و نظرات اساتید گرانقدر برای فضل علمی هستیم.

وی یادآور شد: پژوهش نماد کار علمی در حوزه علمیه است و علارغم همه تلاش هایی که صورت گرفته است باید یک جهش پژوهشی در حوزه علمیه فارس را شاهد باشیم و این با مشارکت صاحب نظران، اساتید و پژوهشگران محقق خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه فارس اذعان نمود: مراکز آموزش تخصصی حوزوی فارس مورد استقبال بسیار زیادی از سوی طلاب قرار گرفته است که از این رو ما به دنبال افزایش سطح کیفی و کمی رشته های تخصصی هستیم.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر

لزوم ایجاد مراکز تخصصی پژوهشی برای طلاب فارس

حجت الاسلام محمد برکت مدیر مدرسه علمیه امام عصر(عج) شیراز در جلسه دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با اساتید این مدرسه گفت:پژوهش در حوزه علمیه دارای جایگاه بسیار ارزشمند و ضروری می‌باشد و در حوزه علمیه فارس طلاب فرهیخته‌ای وجود دارند که باید از ظرفیت آنان در جهت تقویت پژوهش بهره برداری کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های حوزه فارس و وجود طلاب مستعد باید به سمت انجام پژوهش های کلان حرکت نماییم و این نیازمند حمایت مستمر از عرصه پژوهش و پژوهشگران است.

مدیر مدرسه علمیه امام عصر(عج) شیراز اظهارداشت: برای بهره برداری از ظرفیت ها و توانمندی های پژوهشی حوزه فارس باید مراکز تخصصی پژوهشی ایجاد گردد تا طلاب فرهیخته و توانمند بتوانند به عرصه پژوهش وارد شوند.

گزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویرگزارشی از بازدید مدیر حوزه علمیه فارس از مدرسه علمیه امام عصر شیراز+تصاویر

ارسال نظرات