۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۴۵۸۵۴
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

اقامه نماز جماعت از مهم ترین و متعالی ترین وظایف روحانیت است

اقامه نماز جماعت از مهم ترین و متعالی ترین وظایف روحانیت است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: اقامه نماز جماعت و تلاش برای حضور بیشتر کارکنان در نماز جماعت بخشی از وظایف سربازان امام زمان(عج) و روحانیون مکرم  است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در دومین دوره آموزشی ائمه جماعات وزارتخانه جهاد کشاورزی گفت: اقامه نماز جماعت و تلاش برای حضور بیشتر کارکنان در نماز جماعت بخشی از وظایف سربازان امام زمان (عج) و روحانیون مکرم  است.

وی افزود: تبلیغ دینی به نوعی رقیب فعالیت‌های شیطان برای دوری از بندگی خداوند است و ضروری است با توجه به دانش، آموزش و توسعه علمی برای جذب مخاطبین گستره دایره بندگی و عبادت خداوند به نحو بهتری گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی افزود: همانطور که مردان و زنان زیادی در دوران دفاع مقدس خود را وقف ترویج دین مبین اسلام نمودند و در این دوران نیز باید همسو با این عزیزان در مسیر  جهاد مقدس ترویج نماز قدم برداشت. 

لازم به ذکر است، دومین نشست دوره آموزشی ائمه جماعات سازمان‌های تابعه و وزارت جهاد کشاورزی روز چهارشنبه 24 آبان به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، با حضور ائمه جماعات این وزارت خانه برگزار شد.

ارسال نظرات