۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۴۵۳۶

سی‌ودومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف در قم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ سی‌ودومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با دهه فجر در قم آغاز به کار کرد.
قرآن كريم
به گزارش خبرگزاری رسا، سی‌ودومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با دهه فجر در قم آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم چهارشنبه شب  در این مراسم به مسائل قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل قرآنی از اهمیت خاصی برخوردار است که امروزه به برکت نظام اسلامی در جامعه فراگیر شده است.

وی اظهارداشت: باید قدردان این موضوع باشیم و قدر این نعمت را که برکت نظام اسلامی است بدانیم.

حجت‌الاسلام ناظمی افزود: امروزه هر چه از عمر بشر می‌گذرد، انسان‌ها بیشتر به قرآن نیازمند می‌شوند و تنها کشتی که می‌تواند برای ما بیمه باشد، مسائل قرآنی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه باید به به مفاهیم قرآنی در کنار مسائلی مانند تلاوت توجه شود گفت: انتظار است در آیات قرآنی تدبر شود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تدبر و تفکر در آیات و روایات قرآنی بسیار مهم است.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان گفت: دشمنان نظام امروزه تلاش می‌کنند تا جوانان جامعه را از مسائل قرآنی دور کنند و در این راستا از تمامی ابزار استفاده می‌کنند که انتظار است هوشیار بوده و اجازه چنین کاری را به دشمنان نداد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات 130 نفر شرکت کرده‌اند که در رشته‌های حفظ 20 و کل، قرائت و ترتیل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند./917/د102/ص
ارسال نظرات