۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۶:۵۳
کد خبر: ۷۴۵۱۸
17 بهمن ماه؛

مراسم آغازین ترم اول حوزه دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه اصفهان از برگزاری مراسم افتتاحیه ترم اول این حوزه دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام مهدی نیلی پور، مسوول بنیاد مهدی موعود (عج) اصفهان خبر داد.
دكتر بهشتي
حجت الاسلام جعفر عمادی، مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: مراسم افتتاحیه ترم اول حوزه دانشجویی شهید بهشتی، هفدهم بهمن ماه در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار و حجت الاسلام مهدی نیلی پور، مسوول بنیاد مهدی موعود (عج) اصفهان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مدیر حوزه دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه اصفهان از جمله ویژگی های امسال این حوزه را مرحله ای برگزار شدن، طول دوره عنوان کرد و افزود: در این روش در ترم اول با هدف معرفت افزایی دانشجویان جذب و پس از یک ترم، امتحانات برگزار و بعد از آن نسبت به انتخاب نفرات برتر برای دوره های بعدی اقدام می شود.

وی اظهار داشت: ترم 2و 3 معادل پایه اول و ترم 3و4 معال پایه دوم خواهد بود و در انتهای دوره گواهی‌نامه پایان دوره به فارغ التحصیلان اعطا می شود؛ ولی این مدرک رسمی نیست و تنها این دوره ها به منظور آشنایی دانشجویان با مباحث حوزوی و فضای حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام عمادی اضافه کرد: امسال از دانشجویان دو دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان ثبت نام به عمل آمد که 170 خواهر و 70 برادر از دانشگاه اصفهان و 37 خواهر و 17 برادر از دانشگاه صنعتی اصفهان نام نوسی کردند و تمامی کلاس‌های این دوره عصر روزهای چهار شنبه و روزهای پنج شنبه برگزار می شود./965/پ202/ص

ارسال نظرات