۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۴۵۰۶۲
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بمباران مناطق مسکونی غزه نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است

بمباران مناطق مسکونی غزه نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است
سردار سرتیپ پاسدار شریف گفت: بمباران بیمارستان ها، مدارس و مناطق مسکونی غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل بیانگر ضعف این رژیم جنایتکار و کودک کش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در تجمع مردم کاشان به مناسبت یوم الله سیزده آبان که در میدان ۱۵ خرداد شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، ابهت پوشالی آمریکا در دنیا را در هم شکست و تحقیر کرد.

وی با اشاره به قتل عام مردم مظلوم فلسطین، از نبرد رزمندگان فلسطین با رژیم صهیونیستی به عنوان مقابله حق با باطل و نبرد بین مظلوم با ظالم نام برد و افزود: بمباران بیمارستان ها، مدارس و مناطق مسکونی غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل بیانگر ضعف این رژیم جنایتکار و کودک کش است.

سردار سرتیپ شریف همچنین حمایت تمام عیار آمریکا از رژیم صهیونیستی اسرائیل را نشانه ضعف این رژیم دانست و تأکید کرد: اگر حمایت‌های آمریکای متجاوز و مستکبر از رژیم منحوس اسرائیل وجود نداشت رژیم صهیونیستی از هم پاشیده شده بود.

وی حضور سران کفر و ظلم در فلسطین اشغالی را نیز نشانه ضعف این رژیم دانست و با بیان اینکه تجمع سران کفر و ظالم در فلسطین اشغالی برای روحیه دادن به اشغالگران قدس است، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی مرده متحرکی است که چند صباحی دیگر به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه یوم الله سیزدهم آبان را فرصتی برای اعلام انزجار از استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و محکوم کردن جنایت‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به معنی در میدان بودن و بی تفاوت نبودن ملت قهرمان ایران است.

وی افزود: امروز شاهد حمایت گسترده و همه جانبه ملت‌های جهان از مردم مظلوم فلسطین هستیم که این حضور خود شکست بزرگی برای صهیونیست‌ها و پیروزی دیگری برای مقاومت مردم فلسطین است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات