۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۴۴۸۲۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نوجوانان و جوانان نماد امیدآفرینی در جامعه هستند

نوجوانان و جوانان نماد امیدآفرینی در جامعه هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی ضمن اشاره به اهداف هفته بسیج دانش آموزشی، گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب نوجوانان و جوانان نماد امیدآفرینی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگویی به مناسبت فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، در سخنانی اظهار داشت: غیرت دینی و ملی از جمله لازمه‌های هر انسانی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب انسان‌هایی باید تربیت شوند که دوستدار کشور و استقلال آن باشند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به تقارن این ایام با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: نهادهای بین‌المللی باید هر چه سریع‌تر با صدور قطعنامه‌ای حملات را متوقف کند و با عاملان این جنایات جنگی برخورد کنند. 

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند رمز از بین رفتن رژیم صهیونیستی مقاومت و اتحاد است و تمام این تحرکات ریشه در یوم‌الله‌هایی همچون ۱۳ آبان و روز قدس دارند.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز آمریکا و استکبار در مقام ضعف قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب نوجوانان و جوانان نماد امیدآفرینی در جامعه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ساخت هویت انقلابی، بصیرت‌افزایی و افزایش روحیه استکبارستیزی از اهداف اصلی در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به اینکه در بسیج دانش‌آموزی بیشتر، کارهای تبیینی صورت می‌گیرد، گفت: دانش‌آموزان باید با الگوسازی شهدا، راه پر اقتدار انقلاب را ادامه دهند./1400/

ارسال نظرات