۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۴۶۶۹
مظفر:

مجاهدت‌ فلسطینی‌ها رمز بقای کنیسه‌، کلیسا و مسجد است

مجاهدت‌ فلسطینی‌ها رمز بقای کنیسه‌، کلیسا و مسجد است
عضو هیئت امنای جمعیت دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: فلسطینیان بر این باورند که تنها راه شکستن شیشه‌ عمر رژیم صهیونیستی، ایثار، مقاومت و مجاهدت طلبی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حسین مظفّر عضو هیئت امنای جمعیت دفاع از مردم فلسطین در مراسم گرامیداشت شهدای غزه که با حضور نماینده مقام معظم رهبری، مدیران و کارکنانِ این وزارتخانه‌ی انقلابی در حیاط ساختمان شهید رضوی - وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی کردن جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان گفت: این‌گونه جلسات، نوعی فریاد برای نشان دادن جنایات این رژیم کودک‌کُش است و باعث ایجاد غیرت، مسئولیت و حساسیّت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به ابتکار امام راحل در تبدیل مسئله‌ی فلسطین به یک موضوع بین‌المللی - انسانی و فراتر از یک سرزمین، آرمان قدس و فلسطین را آرمانی بین‌المللی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همواره بر استمرار راه روشنگر امام (ره) تأکید دارند و با اعلام اَجل مشخصی برای پایان این رژیم کثیف، عملاََ پایه‌های اسرائیل را سُست و متزلزل کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آموزه‌های امامین انقلاب از هر فلسطینی، مجاهدی قهرمان ساخته است گفت: فلسطینیان بر این باورند که تنها راه شکستنِ شیشه‌ی عمرِ رژیم صهیونیستی، ایثار، مقاومت و مجاهدت طلبی است.

وی با بیان اینکه "طوفان الاقصی" حمله‌ی پیش‌دستانه‌ای پس از ۷۶ سال مظلومیتِ مردم فلسطین بود، گفت: مردم فلسطین آغازگر جنگ نبوده‌اند؛ بلکه ۷۶ سال است که در محاصره‌ قرار دارند، به گونه‌ای که حداقلِ امکانات هم برای آنها وارد نمی‌شود و هر روز، خانه و کاشانه‌شان خراب می‌شود و متاسفانه بر خرابه‌های آنها، شهرک‌های صهیونیستی ساخته می‌شود.

عضو هیئت امنای جمعیت دفاع از مردم فلسطین، فلسطینان را مجاهد و مدافع دانست و افزود: خداوند به مجاهدان و مردمی که تحت ستم و ظلم قرار می‌گیرند، اذن داده است که از خودشان دفاع کنند و اگر این دفاع‌ها و مجاهدت‌ها نباشد، نه کنیسه‌ای، نه کلیسایی و نه مسجدی باقی نخواهد ماند.

وی گفت: ملت فلسطین با طوفان الاقصی، اقدام معجزه‌آسایی را انجام دادند و بر رویایِ خیالیِ صهیونیست‌ها، که به دنبال تصرّف نیل تا فرات بودند، خط بطلان کشیدند و نشان داد که استقامت و پایداری این ملت می‌تواند بر تمام قدرت‌ها و توپ و تانک‌های مجهّز و گنبدهای آهنین پیروز شود. 

وی با اشاره به اینکه عملیات "طوفان الاقصی" باعث شکست و بی‌آبروییِ رژیم صهیونیستی در سه موضوع شد، گفت: شکست هیمنه‌ی اسرائیلی که در دنیا، آوازه‌ی فراوانی از نظر نظامی و اقتدار داشت، شکست اطلاعاتی و امنیتیِ این رژیم که ادعا می‌کرد سرویس‌های جاسوسی بسیاری در اختیار دارد؛ (ولی از پیش‌بینی این حمله عاجز بود) و نیز شکست نظامیِ این رژیمِ کودک‌کُش که خودشان می‌گفتند قدرتمندترین کشور از نظر سلاح هستند، بی آبرویی را برای آنان، به ارمغان آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: قدس در ادیان الهی، جزء مقدّس‌ترین مکان‌هایی است که مورد احترام همه‌ی ادیان الهی بوده است، قدس در حقیقت،  قبله اول مسلمانان است و ما نمی‌توانیم نسبت به این مکان مقدس، بی‌تفاوت باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، طوماری در محکومیت جنایات مکرّر رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزّه و نیز اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان، امضا شد.

ارسال نظرات