۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۴۴۰۹۷
مدیر حوره علمیه خواهران فارس:

بنیان‌ سست رژیم کودک کش در حال فرو ریختن است

بنیان‌ سست رژیم کودک کش در حال فرو ریختن است
در پی جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک فلسطینی، حجت الاسلام والمسلمین ساجدی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، در پی جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک فلسطینی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوره علمیه خواهران فارس بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ} (227/شعرا)

دنیا بار دیگر شاهد جنایات غیر انسانی صهیونیستی است که با هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان قلب آزادگان جهان را به درد آورده است و کار این رژیم سفاک به جایی رسیده که با بمباران بیمارستان‌ها مجروحین، کادر درمان، کودکان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین در روز‌های گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی زده و اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

حوزه علمیه خواهران استان فارس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع و سازمان های بین المللی مدعی صیانت از حقوق بشر میخواهد با عمل به مسوولیت های خود در قبال جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ایستاده و با سکوت خود موجب تداوم اشغالگری صهیونیست ها به سرزمین فلسطین نشوند و محاکمه و مجازات این رژیم کودک کش را در دستور کار خود قرار دهند.

طلاب خواهر استان فارس همچنین با ابراز همدردی با بازماندگان فلسطین و خانواده‌های شهدا، این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و ملت مظلوم فلسطین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان رحمت و غفران الهی برای شهداء و برای ملت مظلوم فلسطین صبر و استقامت خواستار است.

علی اکبر ساجدی
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

ارسال نظرات