۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۰۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امروز شیاطین انس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

امروز شیاطین انس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و با بیان اینکه مراقب شیاطین انس و جن باشید، گفت: امروز شیاطین انس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر در دبستان دخترانه شهید آیت الله مفتح و اقامه نماز ظهر و عصر در جمع دانش آموزان، گفت: پیامبر، قرآن، ائمه و عقل هدیه خداوند برای سعادت انسان است.

وی افزود: خداوند می‌خواهد انسان به سعادت برسد از این رو به او عقل داده  و برایش پیامبر و قرآن را آورده و استمرار پیامبراکرم(ص)، ائمه هستند که خدا دوازده امام را برای راهنمایی انسان قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، اگر به تعداد قطرات باران به مادر خدمت کنید، یک روز از روز‌هایی که در شکم مادر بوده اید را نمی‌توانید جبران کنید و این در حالی است که مادر با این حق و این مهربانی، اما خدا از او بسیار مهربان‌تر است.

وی افزود: یکی از وظایف پیامبر که در سوره جمعه به آن اشاره شده است تلاوت قرآن و وظیفه دیگر او تعلیم قرآن و جانشین اصلی خدا در زمین  و در استمرار پیامبز دوازده امام هستند و امروز نیز امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شیطان دشمن اصلی امام زمان (عج) است، گفت: دشمن اصلی حضرت ابراهیم(ع)، نمرود بود و دشمن حضرت موسی فرعون بود و دشمن حضرت عیسی(ع) یهودیان بودند که می‌خواستند او را به قتل برسانند.

وی ادامه داد: اگر دشمن پیامبر(ص) ابوسفیان بود و در جنگ با پیامبر ۱۸۰۰ مثقال طلا هزینه کرد، امروز نیز آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران دلار هزینه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن امیرمومنان (ع) و امام حسن (ع) معاویه بود و دشمن امام حسین (ع) نیز یزید بود و امروز نیز دشمن امام زمان (عج) آمریکا و اسرائیل و شیطان است.

وی به لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و با بیان اینکه مراقب شیاطین انس و جن باشید، گفت: امروز شیاطین انس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با تأکید بر توجه دانش آموزان به درس و آموزش و ارتقا علمی، اظهار داشت: والدین امکانات لازم را برای تحصیل فرزندان خود فراهم کنند و دانش آموزان نیز قبل از درس معلم نسبت به پیش مطالعه اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیش مطالعه سبب حضور ذهن و یادگیری بهتر می‌شود، گفت: علاوه بر پیش مطالعه دانش آموزان نسبت به تقویت ایمان خود از طریق نماز اول وقت اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و افزود: شیاطین به دنبال عوض کردن جای حق و باطل و فریب ما هستند، از این رو زشتی‌ها را زیبا جلوه می‌دهد تا انسان را فریب دهد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات