۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۷۴۳۲۷۹
آیت الله سیفی مازندرانی:

امروز روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران خونخوار و جنایت پیشه است

امروز روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران خونخوار و جنایت پیشه است
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که عملیات طوفان الاقصی و نفوذ به قلب رژیم صهیونیستی پیروزی مستضعفان بر مستکبران خونخوار و جنایت پیشه است گفت: رزمندگان اسلام اشغالگران صهیونیستی را از پناهگاه‌های خود بیرون می‌کشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی امروز در درس خارج اصول خود که در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد ضمن تبریک پیروزی و عملیات موفق رزمندگان اسلام در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: جای بسیار شکرگزاری است که امروز آرزوی همه مسلمان و مستضعفان برآورده شد و خداوند دعای آنان را استجابت فرمود.

وی در ادامه افزود: امروز روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران خونخوار و جنایت پیشه رژیم صهیونیستی است. رزمندگان تا قلب رژیم سفاک و سرزمین‌های اشغالی نفوذ کردند و برخی از شهرها را به تصرف خود درآورده و توانستند حتی برخی از فرماندهان خون آشام آنان را در داخل منزل خود با لباس رختخواب بیرون کشیده و دستگیر کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این حرکت رزمندگان اسلام تفسیر آیه «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ» است که از علائم آخرالزمان نیز بیان شده است و فلسطین پیروز شده و روزی می‌شود که یهودیان پشت درختان و منازل خود مخفی می‌شوند و رزمندگان، آنان را از پناهگاه‌های خود بیرون می‌کشند.

آیت الله سیفی مازندرانی در پایان تاکید کرد: این وعده الهی است که امروزه محقق شده است و ما خداوند را شاکر هستیم که خداوند به همه مسلمانان و مستضعفان این نعمت بزرگ را عنایت فرمود.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات