۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۴۳۲۷۳
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

حملات مقاومت؛ هشدار برای دنبال کنندگان عادی سازی روابط با اسرائیل

حملات مقاومت؛ هشدار برای دنبال کنندگان عادی سازی روابط با اسرائیل
نماینده خبرگان حملات جبهه مقاومت را هشداری جدی به کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط هستند، دانست و تصریح کرد: جبهه مقاومت از روزهای قبل مصمم تر بوده که تاریخ نابودی اسرائیل را جلو بیندازد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در رابطه با نبرد پیروزی‌بخش «طوفان الاقصی» که روز گذشته توسط مبارزان فلسطینی علیه نیروهای اشغالگر صهیونیستی اجرا شد، گفت: الحمدالله شاهد اخبار خوشی بودیم که حاکی از موفقیت جبهه مقاومت و فلسطین عزیز در وارد کردن ضربه های شدید به اشغالگران صهیونیستی دارد.

وی حملات جبهه مقاومت به مواضع و پادگان های رژیم صهیونیستی را دارای هشداری جدی به کشورهای منطقه که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند، دانست و افزود: این حملات پیام بزرگی به سران کشورهایی که به دنبال حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و طرح دوستی با آنها هستند، دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری ابراز داشت: پیام حملات جبهه مقاومت به کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، این است که مقاومت هنوز زنده و جبهه مقاومت قوی است و روز به روز قوت، نیروها و تجهیزات نظامی آنها بیشتر می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جبهه مقاومت از روزهای قبل مصمم تر بوده که تاریخ نابودی اسرائیل را جلو بیندازد و این حملات آغاز و ابتدای کار برای تحقق این امر بوده و این تازه از نتایج سحر است.

 حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اظهار امیدواری برای موفقیت جبهه مقاومت در فلسطین، گفت: ان شاء الله به حول و قوه الهی ما در همین نزدیکی شاهد باشیم که رژیم غاصب اسرائیل شکست مفتضحانه ای خورده و جبهه مقاومت با لطف و نصرت الهی موفقیت کامل را کسب کرده باشد.

ارسال نظرات