۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۴۲۳۶۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نشست رونمایی از کتاب های «حاج همت» و «آرمان عزیز» برگزار می شود

نشست رونمایی از کتاب های «حاج همت» و «آرمان عزیز» برگزار می شود
به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم نشست رونمایی از کتاب های «حاج همت» و «آرمان عزیز» از مجموعه قهرمان من برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، انتشارات کتابک، ستاد کنگره شهدای استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات قم، نشست رونمایی از کتاب های «حاج همت» نوشته ناهید رحیمی و «آرمان عزیز» نوشته محمدعلی جابری از عناوین جدید «مجموعه قهرمان من» منتشر شده توسط انتشارات کتابک برگزار می شود.

بخش ویژه این مراسم، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا جوان آراسته با موضوع «جنگ روایتها، جنگ هویتها» و بررسی کتاب های «حاج همت» و «آرمان عزیز» توسط این فعال فرهنگی خواهد بود؛ گفتنی است که در پایان این مراسم، از پویش کتابخوانی «آرمان عزیز» نیز رونمایی خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور در این مراسم می توانند روز سه شنبه، 4 مهرماه 1402، ساعت 10 صبح با حضور در سالن ایثار باغ موزه دفاع مقدس استان قم (واقع در میدان مفید، ابتدای بلوار شهید آوینی) حضور بهم رسانند.

ارسال نظرات