۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۱۷۵
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم:

سناریوهای دشمنان علیه ملت محکوم به شکست است

سناریوهای دشمنان علیه ملت محکوم به شکست است
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: همه راهبردها، سناریوها و چالش‌هایی که دشمنان علیه ایران نوشتند محکوم به شکست شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و فرماندهان نیروی مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس آیه قرآن در دوران دفاع مقدس مردم ایران اسلامی معامله پرسودی باخدا انجام دادند و به عزت و سربلندی رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در هشت دفاع مقدس و همچنین خنثی کردن توطئه‌های دشمن، مردم ایران با حُسن ظن به وعده‌های خداوند به پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی به الگو تبدیل شده، گفت: همه راهبردها، سناریوها و چالش‌هایی که دشمنان علیه ایران نوشتند محکوم به شکست شده است.

سردار ریحانی با اشاره بسیاری از فرصتها از دل تهدیدها بدست آوردیم، خاطرنشان کرد: ما عزت را در دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با وجود چهار عامل ایمان، جهاد، استقامت و شهادت در تمام صحنه‌ها در مقابل دشمن پیروز شده و خواهند شد.

سردار ریحانی گفت: اکنون دشمن نه عقب‌نشینی کرده و نه عقب‌نشینی کرده بلکه توان و قدرت ملت ایران زیاد شده است.

وی با بیان اینکه راهبرد و ذائقه دشمن تغییر کرده، گفت: دشمن میخواهد تسخیر افکار به اهداف خود برسد.

سردار ریحانی با تاکید بر اهمیت تبیین نقش، جایگاه و دستاوردهای دفاع مقدس، بیان کرد: اینکه بر اساس تفکر و فرهنگ خودباوری می‌توانیم در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و بایستیم.

وی گفت: امروز شاهد سربلندی، عزت و اقتدار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه بسترها هستیم و به الگویی برای کشورهای مظلوم و آزادی‌خواه تبدیل شده‌ایم.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه وجود پایگاه مشروع مردمی یکی از مهمترین عامل‌های بازدارندگی دشمنان است، دشمن با وجود شکست در راهبرد جنگ رسانه‌ای در چند روز اخیر نیز به دنبال فتنه انگیزی بود اما ملت ایران با آگاهی کوچک‌ترین توجهی به آنها نکرد./1400/

حسین عجمی
ارسال نظرات