۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۴۱۴۶

خاطرات دادستان شهید خوی جمع آوری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی از تصویب جمع آوری و انتشار خاطرات دادستان شهید این شهر خبر داد.
مراسم تشييع پيکر دادستان شهيد شهرستان خوي

محمد باقر بابایی اصل، دبیر شواری فرهنگ عمومی شهرستان خوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی از برگزاری یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی در دفتر امام جمعه این شهر خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه که سه شنبه این هفته برگزار می شود، انتظارات و درخواست های مرتبط با فرهنگ عمومی جهت جمع بندی و آماده کردن موارد برای دور سوم سفر هیأت ‌دولت ‌بررسی می‌شود.

بابایی اصل افزود: آماده کردن مقدمات لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت حاج ولی حاجی قلیزاده، عضو فعال شورای فرهنگ عمومی و دادستان عمومی و انقلاب خوی از‌ دیگر مواردی است که به پیشنهاد حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه این شهر،‌ بحث و بررسی خواهد شد.

وی در ادامه ابراز داشت: این شورا در نظر دارد به پاس خدمات صادقانه شهید حاجی قلیزاده یکی از اعضای فعال این شورا، خاطرات مردم قدرشناس شهرستان خوی را جمع آوری و به صورت یک مجموعه در اختیار عموم قرار دهد.

بابایی اصل در ادامه اظهار داشت: شهید حاجی قلیزاده در راه حق، عدالت و آزادگی، در راه خدا و اسلام و نجات انسان ها و احیای ارزش های دینی و مردمی شربت شهادت نوشید؛ از این رو همه مسؤولان، نویسندگان، اندیشمندان، دوستان و آشنایان آن شهید و آحاد مردم که خاطره یا روایتی به یادماندنی از شیوه و منش انسان دوستانه آن شهید والا مقام دارند، می توانند آثار خود را در یک برگ A4 به‌صورت تایپ شده تا پایان بهمن به ‌دفتر امام جمعه خوی یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا سایت شورای فرهنگ عمومی به نشانی www.farhangekhoy.ir ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی در پایان یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی خوی در نظر دارد مجموعه یاد شده را تا مراسم چهلم شهید حاجی قلیزاده تدوین و منتشر کند./935/ت202/س
ارسال نظرات