۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۴۱۲۲۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه

برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عبدی گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه پانزدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی عبدی ضمن تسلیت ایام اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه روز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی شهر کرمانشاه شروع و تا میدان شهدا ادامه خواهد شد.

وی به برنامه‌های راهپیمایی اشاره کرد و گفت: قرائت زیارت اربعین، مداحی و اقامه نماز جماعت از جمله این برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی جاماندگان اربعین شهر کرمانشاه، گفت: در طول مسیر مواکب آماده پذیرایی و خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود هم حدود ۵۰۰۰ نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر کرمانشاه شرکت کرده بودند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم کرمانشاه در این راهپیمایی باشیم.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه از شهرستان‌ها هم خواسته شده برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین برنامه‌ریزی کنند، گفت: ویژه برنامه جاماندگان اربعین در اغلب شهرستان‌های استان به صورت راهپیمایی یا تجمع برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: پیاده‌روی اربعین حرکتی بی نظیر در دنیاست و در هیچ مذهب و مسلکی سابقه ندارد که نمایش قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا(ع) و پیروی از آن حضرت است./1400/

ارسال نظرات