۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۳۹۹۶۹
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس:

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نشانه عمق دشمنی کوردلان علیه مقدسات اسلامی بود

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نشانه عمق دشمنی کوردلان علیه مقدسات اسلامی بود
حجت الاسلام والمسلمین ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در پی حادثه تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس در پی حادثه تروریستی شب گذشته حرم مطهر شاهچراغ(ع) پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً (مائده/۳۲)

هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته است.
دشمنان اسلام و جریان جهل و تکفیر بار دیگر جنایت تازه ای را رقم زده و با هتک حریم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیهما السلام) تعدادی از زائران آن حریم مقدس را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

جنایت تروریستهای کوردل و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد و تکرار این حادثه غم انگیز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) بار دیگر عمق دشمنی کوردلان علیه مقدسان اسلامی را نشان داد.

جبهه استکبار بداند، خون پاک شهدای بی گناه همواره موجب تحکیم و قدرتمندی جبهه مقاومت بوده و خواهد بود.

حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن ابراز تاسف از این حادثه ناگوار و اعلام انزجار و محکومیت شدید عاملان این جنایت شناسایی، مجازات سریع عاملین و آمرین این جنایت را از مسؤلین امر خواستار است.

شهادت خادم این حرم شریف و مجروح شدن تعدادی از همشهریان گرانقدر را محضر مبارک حضرت ولی عصر روحی و ارواحنافداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،ملت بزرگ ایران، امت شهید پرور شیراز و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

ملت حسینی ایران اسلامی، در راه قرآن و ولایت تا پای جان ایستاده است.

علی اکبر ساجدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

ارسال نظرات