۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۳۹۹۵۸
نماینده ولی فقیه در فارس:

هدف از اقدامات کور تروریستی دشمن تضعیف ایستادگی مردم است

هدف از اقدامات کور تروریستی دشمن تضعیف ایستادگی مردم است
حجت الاسلام والمسلمین دژکام ضمن محکومیت اقدام تروریستی دیشب در حرم شاهچراغ گفت: دشمنان بدانند با این اقدامات کور ملت و امت اسلامی دلسرد نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ،حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز با حضور در اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز در حرم مطهر احمد ابن موسی الکاظم(ع) ضمن محکومیت اقدام تروریستی دیشب شاهچراغ گفت: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را کربلایی دیگر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز در اجتماعی برای محکوم کردن این حرکت تکفیری آمده‌اند تا عرض تسلیت به محضر حضرت احمد ابن موسی الکاظم(ع) کنند و این حرکت را انجام دادند تا معلوم باشد که هر چه دشمن دستش را بیشتر به خون پاک مردم عزیز، انقلابی و مقاوم ایران آلوده می‌کند، از آن طرف مقاومت، صبر و ایستادگی این امت روزافزون می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: شعارهای ائمه جماعات و روحانیت شهر را شنیدید و تا رفع همه فتنه‌ها در عالم امت پیامبر گرامی اسلام، این سربازان، ملبسین به لباس سربازی امام زمان(عج) و روحانیت این شهر پای آرمان‌های ارزشمند انقلابی و اسلامی خود ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که این حرکت‌های کور تروریستی منجر به دلسردی مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز دیده‌ایم هر زمان یک نفر شهید می‌شود، صدها نفر به خون خواهی آن شهید بر می‌خیزند و به‌فرموده امام راحل، که فرمودند، بُکشید ما را که مردم ما بیدارتر می‌شوند، بیداری این امت و ملت را در طول روزهای آینده مشاهده خواهید کرد و نا امیدی کفر را به زودی خواهیم دید و اسرائیلی‌ها بدانند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کمتر از ۲۵ سال دیگر منطقه را ترک خواهند کرد، هر چند امروز خودشان زودتر به فکر فرار هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: دشمنان بدانند هر کاری هم که انجام دهند برای اینکه این ملت و امت اسلامی را دلسرد کنند، اما در مقابل عزت، عظمت و اقتدار این امت را مشاهده خواهند کرد و مشت کوبنده امت اسلامی بر سر استکبار و صهیونیست‌ها کوبیده خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
__ بسمه تعالی __ دشمنان خواهان آشوبند چون __ هچیک از آنان نباشد غیر دون __ دون صفت از اخذ عبرت عاجزاست __ فاقد عقل است و فکرش واجز( واجز =کوتاه ) است __ بی خرد را فرق با حیوان نیست __ غیر کوبیدن بمغزش چاره چیست __ حمله گر گرگ آورد بر یک بشر __ چاره ساز وی نباشد یک تشر __ اقتل الموذی بخاطر می سپار __ قبل أن یوذي فراهم ساز دار __
0
0