۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۹۸۰۸
مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر:

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرستان سنقر برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرستان سنقر برگزار می‌شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فرهنگیان از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرستان سنقر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام میلاد فرهنگیان در جمع طلاب و فعالان رسانه ای شهرستان سنقر اظهار داشت: در جامعه امروزی رسانه بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل داده است به تعبیری رسانه با زندگی ما عجین شده و غیر قابل انفکاک می‌باشد و نقش بسیار مهمی در زندگی‌ها ایفاء می‌کند و جریان ساز بودن رسانه در جامعه غیر قابل انکار است.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر گفت: در شرایط کنونی رسانه خط مقدم است و فعالان رسانه‌‌ای به عنوان افسران جنگ نرم در عرصه جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

وی بیان کرد: قدرت رسانه این است که می‌تواند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند و می‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد به گونه‌ای که از ملتی قهرمان، چهره‌ای شکست خورده و ناتوان ترسیم کند و افکار جامعه‌ای را در بستر پیشرفت و یا پسرفت قرار دهد.

حجت الاسلام فرهنگیان خاطرنشان کرد: سال‌هاست که نقشه و تاکتیک دشمن برای مقابله با کشور تغییر پیدا کرده است امروزه دشمنان ما دیگر با تانک و موشک به جنگ با ما نمی‌آیند بلکه تمام سرمایه گذاری آنها در چند دهه اخیر در حوزه رسانه بوده است و با هزینه‌های سنگین صدها سایت، شبکه، کانال‌های خبری و.. راه اندازی کرده است.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر تصریح کرد: چرا که با این کار به راحتی می‌توانند افکار جامعه را تسخیر و افکار خود را بر ملت‌ها غالب نمایند ایجاد هالیوود و اندیشکده‌های نظریه‌پرداز در زمینه ارتباطات بر اساس همین مبنا صورت گرفته است تا که بتوانند از طریق رسانه به اهداف خود برسند و بخاطر همین است که در نبرد اراده‌ها بار اصلی بر دوش "رسانه " است تا که بر حسب وظیفه ذاتی خود نقشه‌های دشمن را به خوبی شناسایی و خنثی نماید.

حجت الاسلام فرهنگیان گفت: جشنواره ابوذر یکی از ظرفیت‌های موجود برای تقویت جبهه رسانه‌ای در مقابل بنگاه‌های دورغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غربی می‌باشد و هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محور‌های شعار سال(مهار تورم رشد تولید) جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی دراز، نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیاء و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه برگزار می‌ شود.

وی بیان داشت: محور‌ها باید در قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس کلیپ، گزارش ویدیویی، مستند، پادکست باشد.

حجت الاسلام فرهنگیان تأکید داشت: علاقه‌ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار خود را تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ به نشانی aboozar1402@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند./1400/

ارسال نظرات