۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۲۲
مشاورِ رئیس جمهور:

تحکیم بنیان خانواده مهمترین دغدغه و اولویت ماست

خبرگزای رسا ـ مشاورِ رئیس جمهور در بازدید از موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: مهمترین دغدغه و اولویت ما تحکیم بنیان خانواده است.
مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري

به گزارش خبرگزای رسا در مشهد،  مریم مجتهد زاده، رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، در بازدید از موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی ضمن تاکید و توجه به مسائل مرتبط با خانواده بیان کرد: توجه به شادی و شادکامی حلال برای بانوان و دختران یکی دیگر از مسائلی است که باید بدان توجه ویژه نمود. در حقیقت این موضوع در کنار پرداختن به فرهنگ ولایی دغدغه‌ی بعدی مرکز امور زنان و خانواده است.

 وی در خصوص ظرفیت‌های موجود برای تعامل و ارتباطات دوسویه گفت: راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به مسایل بانوان با تاکید بر مسائل دختران، تولید آثار مکتوب و دیجیتالی در حوزه تحکیم بنیان خانواده و... از جمله مواردی است که می‌تواند از طریق تعاملات دوسویه و همکاری‌های موثر و مداوم مرکز امور زنان و خانواده و موسسه جوانان آستان قدس رضوی پیگیری شود.

 در حاشیه این جلسه، رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و هیات همراه از کلینیک تخصصی مشاوره و مرکز پاسخگویی به سوالات ازدواج جوانان با عنوان «آستان مهر» نیز بازدید کردند و با فرآیند مستمر ارائه خدمات مشاره‌ای، آموزشی به جوانان و خانواده های کشور توسط موسسه آشنا شدند.

 در این بازدید مجتهد زاده ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مرکزی خواستار بررسی جامع در راستای گسترش خدمات این مرکز به سراسر کشور شد./917/د102/ص

 

ارسال نظرات