۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۹۶۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

خدمت به مردم به منزله حرکت در مسیر شهدا است

خدمت به مردم به منزله حرکت در مسیر شهدا است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه خدمت به مردم حرکت در مسیر شهدا است، گفت: برای هر صندلی ۷۲ شهید تقدیم انقلاب شده و کوتاهی در خدمت، خیانت به شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در شهرستان الیگودرز با تسلیت شهادت امام باقر(ع) با بیان ویژگی های شهید بهشتی از زبان امام راحل گفت: شهید بهشتی مظلوم، دانشمند، مدیر و مدبر بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور  ایثارگران لرستان افزود: امروز شهید بهشتی بهترین الگوی مسئولان در عرصه خدمت رسانی است.

وی اظهار کرد: امروز مدیران ما در هر عرصه ای که مشغول خدمت هستند باید از شهید بهشتی الگو بگیرند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: شهدا برای همیشه نامشان در تاریخ خواهد ماند و در جوار عیسی مسیح منتظر ظهور امام زمان(عج) و قیام دوباره هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ادامه داد: هدف امام راحل از انقلاب اقامه توحید و اصول دین بود، امام راحل امامت را به مردم شناخت، نبوت و عدل را معنا کرد و هدف امام خمینی(ره) پیاده کردن اصول و فروع دین در جامعه بود.

وی با اشاره به وصیت نامه شهدا در اقامه نماز، حفظ حجاب و عفاف و پشتیبانی از امام زمان(عج)، گفت: باید به وصیت نامه شهدا توجه شود.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: برای هر صندلی در جمهوری اسلامی ۷۲ شهید تقدیم شده است و هر مسئولی در جامعه اگر در خدمت به مردم کوتاهی کند، خیانت به شهدا است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات