۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۳۶۰۰۷
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان خبر داد؛

تربیت یکصد مربی طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده در کاشان

تربیت یکصد مربی طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده در کاشان
اصفهان – پدرام فر از تربیت یکصد مربی و کنشگر با هدف اجرای طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده از سوی شهر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عفت پدرام فر پیش از ظهر امروز در یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر کاشان گفت: طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده از درخواست‌های رهبر معظم و سیاست‌های کلی نظام است.

وی به برنامه‌های شورای شهر کاشان برای اجرای طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده اشاره کرد و افزود: شهرستان کاشان از نخستین‌های شهر‌های کشور و شورای اسلامی شهر کاشان نیز نخستین دستگاهی بود که برای تحقق طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

پدرام فر ادامه داد: شورای شهر کاشان نخستین نشست طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده را سال گذشته با شعار «تحکیم خانواده» و با مطالبه گری این طرح از دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان از تربیت یکصد مربی و کنشگر با هدف اجرای طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده از سوی شهر کاشان خبر داد و افزود: با برگزاری دو کارگاه آموزشی با حضور اساتید مطرح کشور در کاشان و با تربیت این تعداد مربی در شهرستان کاشان قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده اجرایی می‌شود.

پدرام فر درادامه از طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده به عنوان مهم‌ترین مولفه قدرت کشور نام برد و بر ضرورت نگاه تکلیف مدارانه در حوزه جوان‌سازی جمعیت و تعالی خانواده تأکید کرد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاست‌های کلی «خانواده» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است را ابلاغ کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات