۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۳۵۸۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دشمن با رواج بدحجابی به دنبال دوقطبی سازی در جامعه است

دشمن با رواج بدحجابی به دنبال دوقطبی سازی در جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش دشمن برای دوقطبی کردن جامعه، گفت: با برنامه ریزی در حوزه حجاب باید نقشه دشمن را نقش بر آب ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه از مسائل مهمی که در این برهه زمانی باید به آن توجه داشت، تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در جامعه است، گفت: موضوع بدحجابی در جامعه سبب برانگیخته شدن عواطف و احساسات اقشار متدین و مختلف مردمی و دلسوزان نظام و انقلاب، موضع گیری ها و خواسته‌های بحق، از سوی مردم که بعضاً از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و از فعالان جبهه انقلاب هستند می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید از این اقشار مومن و انقلابی و احساسات و عواطف ایمانی اینان که از قلوب پاکشان سرچشمه می گیرد، دفاع کنیم که خدای ناکرده احساس نا امیدی نکنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رسیدن به یک راه حل قانونی، عقلانی و مبتنی بر اصول اسلامی و دینی به اجماع برسند و موضوعاتی که در این چنین جلسات بحث می‌شود، باید از روی کاغذ بیرون بیاید و به صورت جدی دنبال و اجرایی شود، اظهار کرد: باید مجموعه فعالیت های ایجابی و سلبی بصورت منظم و مرتب با همکاری همه جانبه ادامه پیدا کند و برای یکسری کارهایی که همچنان زمین مانده با برنامه ریزی اصولی فکری بشود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با تاکید بر ضرورت آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: این افراد آموزش دیده در پیشبرد اهداف اسلام، نظام، انقلاب، و ستاد امر به معروف و نهی از منکر می توانند نقش موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات هم‌اندیشی در خصوص حجاب و عفاف امری موثر است، گفت: با برنامه ریزی باید تلاش کرد که از ایجاد تشنج در جامعه پرهیز و نقشه دشمن را نقش بر آب ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی جلسات آزاد اندیشی، پرسش و پاسخ، تبلیغ چهره به چهره، با موضوع ترویج حجاب با حضور متخصصین در این امر به ویژه روحانیت را ضروری دانست و گفت: در همه این موارد همکاری با گروه های مردمی بسیار مفید است و امیدواریم که کارها به جدیت دنبال شده و به ماه‌های آینده کشیده نشود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات