۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۳۵۱۰۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در کارگاه آموزشی تربیت مبلغ

شرکت طلاب لرستانی در کارگاه آموزشی تربیت مبلغ
عزیزی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور ویزه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این کارگاه به صورت دوره ای برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه‌های تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور ویژه خواهران طلبه مدارسه علمیه استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری دوره ای این کارگاه آموزشی افزود: کارگاه‌های تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور امروز ویژه طلاب مدرسه علمیه خواهران خرم آباد و شهرستان الشتر در حال برگزاری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه خواهران مبلغ شهرستان نورآباد نیز فردا(7 خرداد)، در این دوره آموزشی تربیت مبلغ شرکت خواهند کرد.

عزیزی هدف از برگزاری کارگاه‌های تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور ارتقا دانش تخصصی مبلغان در حوزه‌های گوناگون برای انجام فعالیت تبلیغی مؤثر عنوان کرد.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور، به صوت نقد و بررسی و پاسخگویی به شبهات تصوف ویژه خواهران طلبه و اساتید مدارس علمیه لرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان کرد: شرکت کنندگان پس از شرکت در این دوره آموزشی، گواهینامه معتبر تربیت مبلغ متخصص و موضوع محور دریافت می کنند.

علی اصغر خواجه الدین

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات