۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۰۷۰۱۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تقویت فرهنگ فرزندآوری نیاز جامعه است

تقویت فرهنگ فرزندآوری نیاز جامعه است
لرستان - عزیزی، بر ضرورت تقویت فرهنگ فرزندآوری و جلوگیری از رواج فرهنگ تک فرزندی تأکید کرد و گفت: حوزه و روحانیت در این زمینه نقش بسزایی دارد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در جامعه و پرداختن به مسائل روز بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی فرصتی برای ارتقای فعالیت تبلیغی طلاب است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در طول سال همواره کارگاه های آموزشی با محوریت برنامه های تبلیغی برای طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروز جامعه توجه به فرزندآوری و جلوگیری ازفرهنگ تک فرزندی است، گفت: این موضوع در اولویت برنامه های تبلیغی طلاب قرار دارد.

عزیزی از برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگ سازی ازدیاد نسل خبر داد و گفت: در این کارگاه راهکارهای تشویق زوجین برای فرزند آوری برای طلاب برگزار شده است.

وی به طرح تربیت مبلغ شبهه شناسی اشاره و خاطرنشان کرد: آزمون مرحله اول طرح تربیت مبلغ پاسخگویی به سؤالات و شبهات، ویژه خواهران مدارس علمیه استان لرستان، ۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: طرح تربیت مبلغ پاسخگویی به سؤالات و شبهات افراد جامعه از ۱۰ آبان سال گذشته تاکنون در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: نشست هم اندیشی و آموزشی با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران لرستان، در راستای بررسی و تبیین نهضت پیشرفت بانوان نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) برگزار شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات